![]() | ||
![]() | ||
Næste Connect
| Svar #0 | TMD |
| Gæst 21-10-01 13:08 | Jeg sidder netop nu til TMD VIII (The Meltdown VII - foregår i Skive med ca. 450 deltagere), jeg ved ikke, hvor mange FTP-servere I havde oppe, eller hvor meget warez I havde - men jeg siger blot en ting - "godt de ikke kom her!" |
| Svar #1 | Re: TMD |
| MassMan 21-10-01 17:24 | Jeg sidder netop nu til TMD VIII (The Meltdown VII - foregår i Skive med ca. 450 deltagere), jeg ved ikke, hvor mange FTP-servere I havde oppe, eller hvor meget warez I havde - men jeg siger blot en ting - "godt de ikke kom her!"Som der også står i udtalelsen på forsiden er al software på Compuclubs servere lovligt - og der blev ikke kørt ftp fra nogle af dem. |
| Svar #2 | Re: TMD |
| Snowball 22-10-01 12:06 | Jeg sidder netop nu til TMD VIII (The Meltdown VII - foregår i Skive med ca. 450 deltagere), jeg ved ikke, hvor mange FTP-servere I havde oppe, eller hvor meget warez I havde - men jeg siger blot en ting - "godt de ikke kom her!"Som der også står i udtalelsen på forsiden er al software på Compuclubs servere lovligt - og der blev ikke kørt ftp fra nogle af dem. Det eneste man kunne uploade, var kreative bidrag igennem en upload box på intranet siden. |
| Forum hovede oversigt Forum oversigt Besvar besked | |