Send password
 Forum
 Ret profil
 Hitlist
 Besked system
 Opret profil
 Online Bruger

Næste Connect
Svar #0TMD
Gæst
21-10-01 13:08
Jeg sidder netop nu til TMD VIII (The Meltdown VII - foregår i Skive med ca. 450 deltagere), jeg ved ikke, hvor mange FTP-servere I havde oppe, eller hvor meget warez I havde - men jeg siger blot en ting - "godt de ikke kom her!"
Svar #1Re: TMD
MassMan
21-10-01 17:24
Jeg sidder netop nu til TMD VIII (The Meltdown VII - foregår i Skive med ca. 450 deltagere), jeg ved ikke, hvor mange FTP-servere I havde oppe, eller hvor meget warez I havde - men jeg siger blot en ting - "godt de ikke kom her!"
Som der også står i udtalelsen på forsiden er al software på Compuclubs servere lovligt - og der blev ikke kørt ftp fra nogle af dem.
Svar #2Re: TMD
Snowball
22-10-01 12:06
Jeg sidder netop nu til TMD VIII (The Meltdown VII - foregår i Skive med ca. 450 deltagere), jeg ved ikke, hvor mange FTP-servere I havde oppe, eller hvor meget warez I havde - men jeg siger blot en ting - "godt de ikke kom her!"Som der også står i udtalelsen på forsiden er al software på Compuclubs servere lovligt - og der blev ikke kørt ftp fra nogle af dem.

Det eneste man kunne uploade, var kreative bidrag igennem en upload box på intranet siden.
 Forum hovede oversigt  Forum oversigt  Besvar besked