![]() | ||
![]() | ||
Næste Connect
| Svar #0 | Vi kan sq da heller ikke være i fred... |
| AW-Wolverine 21-10-01 03:04 | Jeg ved ikke hvor mange det drejer sig om, men jeg forstår godt at kopiering af Mp3 er ulovligt, men hvis Microsoft selv regner med at os almindelig dødelige studerende har råd til at spilde 2000 kr af vores spareskillinger på win2k så må de sq da være for dumme..!! De tjener sq da for fedt på os, så hvis de skal undgå kopiering af Software så må de sq sænke prisen lidt... Jeg ville ikke have noget imod at betale 750-1000 kr for Win2k eller winXp hvis jeg ellers bare vidste at lortet kørte godt... Helt ærligt.. det er sq Microsoft's markedsføring der er FUCKED... Det bliver sq efterhånden som filmen Hackers... Vi kan ikke være i fred.. det er sq 90'erne om igen hvos rapperne blev forfulgt.. nu er det bare os det går ud over.. Peace out.. |
| Svar #1 | Re: Vi kan sq da heller ikke være i fred... |
| Boost 21-10-01 17:37 | Jeg ved ikke hvor mange det drejer sig om, men jeg forstår godt at kopiering af Mp3 er ulovligt, men hvis Microsoft selv regner med at os almindelig dødelige studerende har råd til at spilde 2000 kr af vores spareskillinger på win2k så må de sq da være for dumme..!! De tjener sq da for fedt på os, så hvis de skal undgå kopiering af Software så må de sq sænke prisen lidt... Jeg ville ikke have noget imod at betale 750-1000 kr for Win2k eller winXp hvis jeg ellers bare vidste at lortet kørte godt... Helt ærligt.. det er sq Microsoft's markedsføring der er FUCKED... Det bliver sq efterhånden som filmen Hackers... Vi kan ikke være i fred.. det er sq 90'erne om igen hvos rapperne blev forfulgt.. nu er det bare os det går ud over.. Peace out.. Denne sag har ikke noget som helst med Microsoft og gøre - det er film, musik og spilbranchen der kører sagen. Se mere på www.antipiratgruppen.dk |
| Svar #2 | Re: Vi kan sq da heller ikke være i fred... |
| Gæst 22-10-01 20:22 | Hvorfor mener du at Microsofts sofrware ikke kører ok? -Tænker specielt på windows 2k.. Det kører fandme 100%, indtil man begynder at rode med det.. En alm win2k maskine går sku Meget sjældent ned, hvis du ikke har nogle hardwarekonfligter.. Og 2000kr for noget, som Mange har brugt lang tid på, er vel ikke værre end at 3D Studio Max koster ca 30.000 ???? |
| Forum hovede oversigt Forum oversigt Besvar besked | |