![]() | ||
![]() | ||
Næste Connect
| Svar #0 | BILLEDER |
| Gæst 19-10-01 00:56 | Jeg tænkte om det ikke var muligt at få nogle af de digital bileder der blev taget for lidt siden(torsdags Midnightmadness)ville gerne have et bilede af det dejlige syn !!! :) =) |
| Svar #1 | Re: BILLEDER |
| Snowball 22-10-01 12:20 | Jeg tænkte om det ikke var muligt at få nogle af de digital bileder der blev taget for lidt siden(torsdags Midnightmadness)ville gerne have et bilede af det dejlige syn !!! :) =) Det var da ihvertfald de klamme pandekager.. |
| Svar #2 | Re: BILLEDER |
| Gæst 24-10-01 21:15 | Jeg tænkte om det ikke var muligt at få nogle af de digital bileder der blev taget for lidt siden(torsdags Midnightmadness)ville gerne have et bilede af det dejlige syn !!! :) =) Jeg hørte noget om at der var nogen der spillede cd-rom drevs fodbold!!! og jeg ved der var en stor gut der tog nogle billeder med et digital kamera var det muligt at få dem for det lød som om det var skide skægt!!! |
| Svar #3 | Re: BILLEDER |
| Gæst 02-11-01 14:30 | Det var nu ikke "cd-rom drevs fodbold" men >HD fodbold< Hvis i vil ha dem så Prøv på min ICQ : 117073876 Jeg tænkte om det ikke var muligt at få nogle af de digital bileder der blev taget for lidt siden(torsdags Midnightmadness)ville gerne have et bilede af det dejlige syn !!! :) =) |
| Forum hovede oversigt Forum oversigt Besvar besked | |