Send password
 Forum
 Ret profil
 Hitlist
 Besked system
 Opret profil
 Online Bruger

Næste Connect
Svar #0BILLEDER
Gæst
19-10-01 00:56
Jeg tænkte om det ikke var muligt at få nogle af de digital bileder der blev taget for lidt siden(torsdags Midnightmadness)ville gerne have et bilede af det dejlige syn !!! :) =)
Svar #1Re: BILLEDER
Snowball
22-10-01 12:20
Jeg tænkte om det ikke var muligt at få nogle af de digital bileder der blev taget for lidt siden(torsdags Midnightmadness)ville gerne have et bilede af det dejlige syn !!! :) =)

Det var da ihvertfald de klamme pandekager..
Svar #2Re: BILLEDER
Gæst
24-10-01 21:15

Jeg hørte noget om at der var nogen der spillede cd-rom drevs fodbold!!! og jeg ved der var en stor gut der tog nogle billeder med et digital kamera var det muligt at få dem for det lød som om det var skide skægt!!!
Svar #3Re: BILLEDER
Gæst
02-11-01 14:30
Det var nu ikke "cd-rom drevs fodbold" men >HD fodbold< Hvis i vil ha dem så Prøv på min ICQ : 117073876

Jeg hørte noget om at der var nogen der spillede cd-rom drevs fodbold!!! og jeg ved der var en stor gut der tog nogle billeder med et digital kamera var det muligt at få dem for det lød som om det var skide skægt!!!
 Forum hovede oversigt  Forum oversigt  Besvar besked