![]() | ||
![]() | ||
Næste Connect
| Svar #0 | BÆRBAR plz loooook |
| kronborg 17-10-01 14:52 | Hey kids :) hmm vil godt lige hører jeres mening inden jeg køber den her..... http://www.computersalg.dk/produkt.html?varenummer=059031 nogen bedre forslag? |
| Svar #1 | Re: BÆRBAR plz loooook |
| Gæst 17-10-01 15:26 | Hey kids :) Uhhh en nice en - men det er ikke smart at købe dem en af gangen, så køb en med til mig |
| Svar #2 | Re: BÆRBAR plz loooook |
| Gæst 17-10-01 15:40 | Hey kids :) HOHO, ok hmm har lige fundet et sted i Esbjeg hvor man kan få den sammen godt nok til 3-4 hund mere men det kan vi jo lige snakke om i aften når jeg kommer til con :) mit icq nummer er 34812722 hvis du mener det med at du også vil have en :) |
| Svar #3 | Re: BÆRBAR plz loooook |
| Gæst 17-10-01 16:13 | Hey kids :) nm der er ikke rabat V køb af flere så jeg har bestilt, du kan skrive en mgs hvis du vil have adresse, tlf e.l. på forhandleren |
| Svar #4 | Re: BÆRBAR plz loooook |
| Snowball 17-10-01 21:14 | lækre specs... MEN, jeg tror nu nok jeg ville købe en med "klit", det er sku sur røv med den der "touch plate" eller hva fanden den hedder... (men det er jo også bare IMO) Hey kids :) |
| Svar #5 | Re: BÆRBAR plz loooook |
| Gæst 19-10-01 19:50 | Jeg vil ikke anbefale dig at købe sådan noget "noname" halløj. Jeg har selv haft 2, og de har begge 2 været noget lort. Nu har jeg en Dell. Og den køre perfekt. Tag og køb noget ordenligt fra start ! |
| Svar #6 | Re: BÆRBAR plz loooook |
| Gæst 19-10-01 20:00 | Hey kids :) Du er for dum hvis ikke du køber en med den nye P3-mobile! |
| Svar #7 | Re: BÆRBAR plz loooook |
| Gæst 22-10-01 14:22 | den er ikke go, hvis man skal have en prof. computer (bærbar) så skal den koste fra 16.000,- og op efter |
| Svar #8 | Re: BÆRBAR plz loooook |
| |[Nc]|Dracor 23-10-01 12:19 | Det er meget nemt.....jeg går på HTX i vejle og her har vi set næsten alle de bærbare der nu er paa markedet....der er ingen tvivl KØB DEN IKKE....VEGA er noget værre lort....og en billg afstamning af Chicony....som også er noget lort..... Hvis du vil have et godt råd så køb DELL.... Ja Toshiba er gode, men de er for dyre i forhold til hvad du får..... Faktis er der ikkke noget at diskutere....du får MEST for pengene både i ydelse og kvalitet fra en DELL.... Held og Lykke med det... :-) |
| Forum hovede oversigt Forum oversigt Besvar besked | |