![]() | ||
![]() | ||
Næste Connect
| Svar #0 | BÆRBAR |
| kronborg 14-10-01 22:35 | hmm da jeg lige har solg min bærbar og skal have en ny, ville jeg bare lige gøre folk som eventuelt have en til salg opmærksomme på det eller ville jeg sprøge alle jer haJer fra Esbjerg om der er nogle gode edb butikker i esbjeg hvor de sælger bærbar computere til en god pris... hilnsen henrik |
| Svar #1 | Re: BÆRBAR |
| abefar 14-10-01 23:24 | hmm da jeg lige har solg min bærbar og skal have en ny, ville jeg bare lige gøre folk som eventuelt have en til salg opmærksomme på det eller ville jeg sprøge alle jer haJer fra Esbjerg om der er nogle gode edb butikker i esbjeg hvor de sælger bærbar computere til en god pris... Jeg vil tro de billigste er at køber over i nettet |
| Svar #2 | Re: BÆRBAR |
| Gæst 15-10-01 00:29 | hmm da jeg lige har solg min bærbar og skal have en ny, ville jeg bare lige gøre folk som eventuelt have en til salg opmærksomme på det eller ville jeg sprøge alle jer haJer fra Esbjerg om der er nogle gode edb butikker i esbjeg hvor de sælger bærbar computere til en god pris... |
| Svar #3 | Re: BÆRBAR |
| slash 15-10-01 11:29 | hmm da jeg lige har solg min bærbar og skal have en ny, ville jeg bare lige gøre folk som eventuelt have en til salg opmærksomme på det eller ville jeg sprøge alle jer haJer fra Esbjerg om der er nogle gode edb butikker i esbjeg hvor de sælger bærbar computere til en god pris... du kunne også prøve BB Electronics Center’s i Esbjerg |
| Forum hovede oversigt Forum oversigt Besvar besked | |