![]() | ||
![]() | ||
Næste Connect
| Svar #0 | backup pladser |
| abefar 11-10-01 22:32 | Er det ikke mugligt at åbne bare et af backup bordene??? Det hedder vel backup fordi det er til backup??? Men jeg nu har jeg jo alligevel en plads så jeg er skide ligeglad!!!! Men igen det er jo jeres egen vækst i stopper!! MUHAHAHAHA Smudsmuskel er ude |
| Svar #1 | Re: backup pladser |
| Boost 11-10-01 22:47 | Er det ikke mugligt at åbne bare et af backup bordene??? Det hedder vel backup fordi det er til backup??? Problemet er som før nævnt at vi ikke har borde og stol til det.... Men vi må se om vi evt. kan finde ud af noget - det er jo ikke rart at sige nej til folk. |
| Svar #2 | Re: backup pladser |
| Gæst 14-10-01 01:27 | Ja - Få fat i et par borde på en eller anden måde, ellers ryd jeres spiseborde og tag dem med, mig og mine homies vil gerne med, men ikke plads =( Bare hvis i på en eller anden måde kunne skaffe nogle, nu det afholdes på en skole er der måske et par borde i kunne låne..? |
| Svar #3 | Re: backup pladser |
| Gæst 15-10-01 12:38 | Ja - Få fat i et par borde på en eller anden måde, ellers ryd jeres spiseborde og tag dem med, mig og mine homies vil gerne med, men ikke plads =( Der er nu blevet lavet 30 pladser mere ;-) |
| Forum hovede oversigt Forum oversigt Besvar besked | |