![]() | ||
![]() | ||
Næste Connect
| Svar #0 | Betaling til connect |
| Mouritz 08-10-01 23:06 | Hvor lang tid er det lige det tar, før jeg kan stå som betalt bruger?????? |
| Svar #1 | Re: Betaling til connect |
| vlx 09-10-01 00:56 | Hvor lang tid er det lige det tar, før jeg kan stå som betalt bruger?????? Desvære ret lang tid, den BG-bank har lidt problemmer med deres edb efter at de har fået nyt system. (Det er blevet lagt over i Den Danske bansk system) |
| Svar #2 | Re: Betaling til connect |
| Zerocks 09-10-01 01:20 | Hvor lang tid er det lige det tar, før jeg kan stå som betalt bruger?????? no wonder :) BG er ikke for snu |
| Svar #3 | Re: Betaling til connect |
| -Frost-[rE]- 09-10-01 11:09 | Hvor lang tid er det lige det tar, før jeg kan stå som betalt bruger??????bare tag kvitteringen med så kommer i jo ind selvom der står at der ik er blevet betalt på hp´en.cheers |
| Svar #4 | Re: Betaling til connect |
| The Baptizer 09-10-01 14:34 | Hvor lang tid er det lige det tar, før jeg kan stå som betalt bruger?????? Det kan jeg sq kun gi dig ret i. Var det ikke en god ide at få flyttet til anden bank, som har lidt styr på ders ting? |
| Svar #5 | Re: Betaling til connect |
| Snowball 10-10-01 11:00 | Hvor lang tid er det lige det tar, før jeg kan stå som betalt bruger?????? Jow deeet.. Men vi burde jo inden for alt for lang tid have betaling med Dankort, sååå er det jo underordnet hvilken bank vi har. |
| Forum hovede oversigt Forum oversigt Besvar besked | |