![]() | ||
![]() | ||
Næste Connect
| Svar #0 | Årets nedtur |
| Zerocks 07-10-01 23:59 | Årets nedtur aaargh siger jeg bare...alle mine clan-homies har forladt mig til connect pga probs på hjemmefronten og en kommer ik fordi en anden ik gør osv...og som om det ikke er nok er mit bundkort lige brændt halvt af pga en fejl i det...oven i det tog det oxo halvdelen af mit splinternye SB audigy med i faldet + 256mb ram...for fanden jeg hader computere...så nu håber jeg bare at abit får fingeren ud og sender et nyt bundkort+lydkort+ram inden connect...ellers græder jeg mig selv ihjel...snøft |
| Svar #1 | Hmmm Zerocks!! |
| TheSandman.DK 08-10-01 11:12 | Jeg tror du er ret uheldig, men du har bare af at komme til connect, for det er sku 1 år siden jeg har set dig sidst m8! Håber du får tingene til din pc ordnet. Ses forhåbentlig til Connect! |
| Svar #2 | Re: Årets nedtur |
| TheSandman.DK 08-10-01 11:53 | Jeg tror du er ret uheldig, men du har bare af at komme til connect, for det er sku 1 år siden jeg har set dig sidst m8! Håber du får tingene til din pc ordnet. Ses forhåbentlig til Connect! Årets nedtur |
| Svar #3 | Re: Årets nedtur |
| Gæst 08-10-01 13:15 | HoHo det har du sgu godt af kasper, men du har bare at komme så jeg kan banke dig i bw :), hvis dine grimme homos ikke kommer kan du da bare side ovre ved os, så kan vi også spørge Kristian om han vil med. Kronborg Årets nedtur |
| Svar #4 | YIIIR!!! det funker igen |
| Zerocks 10-10-01 15:27 | Årets nedtur YIIIR...nu virker mit mb igen...så jeg er ACTION-PACKED!!! |
| Forum hovede oversigt Forum oversigt Besvar besked | |