![]() | ||
![]() | ||
Næste Connect
| Svar #0 | Gode tips |
| Alfaman 07-10-01 00:09 | Her er lige nogle gode råd til førstegangs computerting deltagere: Gå i seng når du er træt. At sove på det hårde gulv uden nogen sovepose/dyne er en dum ide. Luftmadras hovedpude og sovepose er et must. Lad være at lime dine penge fast til bordet. Dette gælder også, at man ikke ligger sedler lige der hvor der har stået en kold cola. Så sidder den nemlig også fast. Pis normalt. Dette betyder at du ikke skal stå og lege med fætteren imens du overmaler væggen med pis. Før eller siden skal du også ligge en dej. Undgå dehydrering - drik masser cola ( vand er bedre, det skader ikke tænderne :). Har du hovedpine, så prøv at drik en masse. Det hjælper måske :) Lad være at kalde guard crew Spawn og Kylle for nogle aber, så laver de teakwondo og går helt amok og slår kolbøtter.... Gå i bad. DU stinker. Ja, skift også dit tøj bagefter. Sluk dit pismusik når du skal på wc eller når du skal sove eller når du ikke vil genere andre. Flere gode tips kan det godt være jeg kommer med. Ved ikke om jeg gider... Hey er her ikke nogle som lige tilfældigvis kommer forbi svendborg dagen inden træffet? Jeg har ingen mulighed for at komme derover nemlig :( Under køreturen kan jeg komme med tips konstant, hvis det ønskes. |
| Svar #1 | Re: Gode tips |
| The Baptizer 07-10-01 12:31 | Her er lige nogle gode råd til førstegangs computerting deltagere: Men det giver massa af sjove billeder til billedarkivet af folk som sover på akavede måde hen over deres tastatur! Lad være at lime dine penge fast til bordet. Dette gælder også, at man ikke ligger sedler lige der hvor der har stået en kold cola. Så sidder den nemlig også fast. Damn det har jeg aldrig tænkt på. Tak for tippet, du er bare alletiders! Røvsnaps! Pis normalt. Dette betyder at du ikke skal stå og lege med fætteren imens du overmaler væggen med pis. Før eller siden skal du også ligge en dej. Vise ord. Desuden hvis du skal ligge en dej, skal du HELLER ikke lege med den! Undgå dehydrering - drik masser cola ( vand er bedre, det skader ikke tænderne :). Har du hovedpine, så prøv at drik en masse. Det hjælper måske :) Nu af cola jo også dehydrerende, så drik noget kaffe istedet ;) nej vand hjælper ikke noget videre på hovedpine, men det hjælper at få noget frisk luft og noget at æde, chokolade er faktisk ret godt. Lad være at kalde guard crew Spawn og Kylle for nogle aber, så laver de teakwondo og går helt amok og slår kolbøtter.... Det må prøves Gå i bad. DU stinker. Ja, skift også dit tøj bagefter. Det med at gå i bad er noget opreklameret lort! Der går sådan ca. en uges tid, så lugter man igen!! Flere gode tips kan det godt være jeg kommer med. Ved ikke om jeg gider... Hey er her ikke nogle som lige tilfældigvis kommer forbi svendborg dagen inden træffet? Jeg har ingen mulighed for at komme derover nemlig :( Konstante tips hele vejen fra Svendborg til Esbjerg! Der tror jeg lige du skræmte den sidste potentielle kørelejlighed væk :) |
| Svar #2 | Re: Gode tips |
| Alfaman 07-10-01 16:03 | Gå i seng når du er træt. At sove på det hårde gulv uden nogen sovepose/dyne er en dum ide. Luftmadras hovedpude og sovepose er et must. heheh nårja, det havde jeg da helt glemt :) Damn det har jeg aldrig tænkt på. :-(.. Du skal advare først, nu nåede jeg slet ikke at bruge mit følelsesskjold! Vise ord. Jov, så længe man bare vasker hænder bagefter sker der vel intet ved det? :) Nu af cola jo også dehydrerende, så drik noget kaffe istedet ;) Jov vand er da godt mod hovedpine.. Når du er ved at være dehydreret så begynder man at få hovedpine.. som går væk når man får noget ned i sækken... Det med at gå i bad er noget opreklameret lort! Der går sådan ca. en uges tid, så lugter man igen!! heheh ja sådan kan man også se på det.. Men for os renlige menneskers skyld, så skift i det mindste tøj (sokker, underbukser og tshirt / undertrøje ) dagligt. Brug også en ordentlig deodorant, det der med Axe ( og så en halv dåse af gangen ) holder bare ikke :( Til connect #9 sad der i rækken bag ved vores ryg, nogle små drenge, de sad nok 10 pladser henne, men for helve´ altså den ene skiftede ikke sokker, på 2. dag kunne vi lugte dem der hvor vi sad, ikke videre appetitligt, så spurgte vi pænt om han gad skifte sokker "nej jeg har ingen med!" WHAT hvor ulækkert.. Nå så fik vi ham da til at tage hans sko på + proppe dem ned i hans sovepose og lukke til.. Hans forældre kom så om aftenen med mad til ham, og så fik vi lige fortalt dem lidt om at deres søn lugtede ( fælt! ) Konstante tips hele vejen fra Svendborg til Esbjerg! Der tror jeg lige du skræmte den sidste potentielle kørelejlighed væk :) hehe PIS.. hm øv, ej vil vildt gerne med, har jo ikke misset nogle connects / miniconnects ( jov et miniconnect, men det var pga. skoleferie forskel mellem fyn og jylland! :)siden connect #7.. Hvis du leger med tis, brænder du i sengen Mvh Alfaman :) |
| Svar #3 | Re: Gode tips |
| abefar 07-10-01 21:40 | Her er lige nogle gode råd til førstegangs computerting deltagere: NEJ NEJ NEJ Jeg går aldrig i bad til compdøgn, så er man ikke en rigtigt nørd. Sov aldrig til compdøgn.... Hvis du er meget træt, så drik masser af kaffe, cola, energidrik og power bars. Hvis u stadig er træt såprøv speed det hjælper... Der sker ikke noget ved at sove på betongulv man skal bare vende sig til det |
| Svar #4 | Re: Gode tips |
| Alfaman 07-10-01 22:50 | NEJ NEJ NEJ Du må også være på diverse stoffer nu, for hvis du kigger på planen, så er det ikke "compdøgn" men en 4-5 dage det drejer sig om. |
| Forum hovede oversigt Forum oversigt Besvar besked | |