Send password
 Forum
 Ret profil
 Hitlist
 Besked system
 Opret profil
 Online Bruger

Næste Connect
Svar #0Plads Spam
Evangelion
06-10-01 17:56
>>>>>>>> 336 stingray_server Orakel Server Sønderborg og 335 stingray Orakel Brian Alexandersen Sønderborg <<<<<<<<<

Okay... dette faldt jeg over inde på Placering siden. Det synes jeg fandme er luxus!... At reservere en plads til ens computer. Burde det være tilladt?

Ved i hvad , Min ventilator har egentlig oxo brug for en plads, så jeg melder lige mit Udstyr op som: Handle: Evangelion's Ting
... burde der ikkke gøres noget ved det?
Svar #1Re: Plads Spam
Boost
06-10-01 19:25
>>>>>>>> 336 stingray_server Orakel Server Sønderborg og 335 stingray Orakel Brian Alexandersen Sønderborg <<<<<<<<<

Okay... dette faldt jeg over inde på Placering siden. Det synes jeg fandme er luxus!... At reservere en plads til ens computer. Burde det være tilladt?

Ved i hvad , Min ventilator har egentlig oxo brug for en plads, så jeg melder lige mit Udstyr op som: Handle: Evangelion's Ting
... burde der ikkke gøres noget ved det?

Hvis gutten skal have en plads til sine ting så kommer han også til at betale for 2 pladser.

Om det er rimeligt eller ej kan vi sikkert få lange diskusioner om men jeg kan umiddelbart ikke se at vi skulle gøre noget ved det.
Svar #2Re: Plads Spam
clemme
07-10-01 14:59
Hvis gutten skal have en plads til sine ting så kommer han også til at betale for 2 pladser.

Jup, men hvis han nu er "smart" så reserverer han jo bare pladserne og lader være med at betale for den plads til hans server. Så er der ikke andre der kan reservere pladsen og så står pladsen tom til C#12, om han så smækker sin server op på den plads er der da ingen der lægger mærke til?

Om det er rimeligt eller ej kan vi sikkert få lange diskusioner om men jeg kan umiddelbart ikke se at vi skulle gøre noget ved det.

Tjah, sende ham en mail?
Svar #3Re: Plads Spam
Boost
07-10-01 18:07
Jup, men hvis han nu er "smart" så reserverer han jo bare pladserne og lader være med at betale for den plads til hans server. Så er der ikke andre der kan reservere pladsen og så står pladsen tom til C#12, om han så smækker sin server op på den plads er der da ingen der lægger mærke til?

En lille detalje - hvis der bliver stort set fyldt kan det jo være at der kommer en og skal sidde der. Det kan jo godt være træls.

Tjah, sende ham en mail?

Så kan han jo bare lave en fake profil og smække på istedet.
Jeg tror ikke der er nogen nemme løsninger mod den slags.
Svar #4Re: Plads Spam
Fluii
09-10-01 16:30
Jeg tror sku' også lige jeg resevere 5 pladser til min sovesofa!!
Svar #5Re: Plads Spam
Z_BUFFER
11-10-01 08:51
Der er ikke nok pladser i forvejen. så vis "lort spammer" vil have venner efter c12 burte han nok melde sig af på den ene plads ""frivilligt""

OG INGEN SOFA TIL DIG ESBEN
FluII
, for det andet tror jeg ikke man kan få en 2
m
+ lang sofa som der kræver...
Svar #6Re: Plads Spam
Fluii
11-10-01 11:54
Der er ikke nok pladser i forvejen. så vis "lort spammer" vil have venner efter c12 burte han nok melde sig af på den ene plads ""frivilligt""

OG INGEN SOFA TIL DIG ESBENFluII, for det andet tror jeg ikke man kan få en 2m+ lang sofa som der kræver...

Jah, det er fint Slaus!!!! ;)
- Jeg forestakker nu også at bruge "sovesalen"...
 Forum hovede oversigt  Forum oversigt  Besvar besked