![]() | ||
![]() | ||
Næste Connect
| Svar #0 | Afstemning ? |
| Gæst 06-10-01 12:44 | jeg er blot i tvivl ? der står under konkurrencer at quake 3 1on1 kan give 900 i præmie men hvis den allerede er sikkert at vi skal spille Q3 hvoffer så stemme på den i afstemningen ?? |
| Svar #1 | Re: Afstemning ? |
| Snowball 06-10-01 15:46 | jeg er blot i tvivl ? Nu er det sådan til dels fra sidste gang, så intet er afgjort, så du skal læse det som: FPS konkurrencen = 900kr. |
| Svar #2 | Re: Afstemning ? |
| Gæst 07-10-01 12:05 | ok, men det kunne ellers være fedt hvis spil som Q3 unreal turnament og Brood war allerede var fastlagt ligesom CS.! jeg er blot i tvivl ? |
| Svar #3 | Re: Afstemning ? |
| MassMan 07-10-01 12:13 | Ja i hvert fald q3 og broodwar da der altid plejer at være masser tilmeldt... ok, men det kunne ellers være fedt hvis spil som Q3 unreal turnament og Brood war allerede var fastlagt ligesom CS.! |
| Svar #4 | Re: Afstemning ? |
| Snowball 07-10-01 22:18 | Ja, men så burde der jo ikke være nogle problemer i at den vinder... Hvis den ikke gør, så kan de jo være at folk vil spille noget andet. Ja i hvert fald q3 og broodwar da der altid plejer at være masser tilmeldt... |
| Svar #5 | Re: Afstemning ? |
| MassMan 08-10-01 22:03 | Tjo... Men i og med man kun har een stemme i hver kategori bliver det jo lidt lad. Ved at bruge din argumentation kan man jo også sige at CS skulle stemmes om. Ja, men så burde der jo ikke være nogle problemer i at den vinder... Hvis den ikke gør, så kan de jo være at folk vil spille noget andet. |
| Svar #6 | Re: Afstemning ? |
| Snowball 08-10-01 22:15 | Lad os bare skrotte CS.. det er alligevel det der tager længst tid at afholde... Men ja, jeg kan da godt se hvad du mener... Tjo... Men i og med man kun har een stemme i hver kategori bliver det jo lidt lad. |
| Forum hovede oversigt Forum oversigt Besvar besked | |