Send password
 Forum
 Ret profil
 Hitlist
 Besked system
 Opret profil
 Online Bruger

Næste Connect
Svar #0Hvorfor styrer dem fra fanø bare for vildest??
Gæst
05-10-01 16:29
Fordi de er de sejeste!
Svar #1Re: Hvorfor styrer dem fra fanø bare for vildest??
Foxterri
05-10-01 17:38
Fordi de er de sejeste!!!

lol du tager fejl har du fået for meget salt vand siden du ikke kan huske det er jydere der styrer for meget og fanme nej det er ikke øboer!! synes du er for laaaaaaaaaangt ude...
Svar #2Re: Hvorfor styrer dem fra fanø bare for vildest??
Evangelion
05-10-01 18:12
lol du tager fejl har du fået for meget salt vand siden du ikke kan huske det er jydere der styrer for meget og fanme nej det er ikke øboer!! synes du er for laaaaaaaaaangt ude...

LOL... > Jeg er sød... < nej du er dum > Det passer ikke < Jow det gør ... Stop nu denne evige kamp om sejhed : P
Svar #3Re: Hvorfor styrer dem fra fanø bare for vildest??
The Baptizer
05-10-01 19:31
LOL... > Jeg er sød... < nej du er dum > Det passer ikke < Jow det gør ... Stop nu denne evige kamp om sejhed : P

Seje folk fra Fanø er blot en myte som det er svært at komme til livs, lige som myterne om vampyrer, alfer og eksimoer!
Svar #4Re: Hvorfor styrer dem fra fanø bare for vildest??
Snowball
06-10-01 12:41
Seje folk fra Fanø er blot en myte som det er svært at komme til livs, lige som myterne om vampyrer, alfer og eksimoer!

haha.. du har set Simpsons I presume =)
Svar #5Re: Hvorfor styrer dem fra fanø bare for vildest??
[sode]lord_arcan
09-10-01 11:11

haha.. du har set Simpsons I presume =)

Btz: Er det ikke ligsom myten om at et Happy Meal mætter?
Svar #6Re: Hvorfor styrer dem fra fanø bare for vildest??
The Baptizer
10-10-01 00:02

Det er jo helt hen i vejret!

Hvorfor hedder det egentlig et "Happy" meal?
Der er ost i en osteburger, kylling i McChicken(tror jeg da) men hvad er der i et happe meal? :þ
Svar #7Re: Hvorfor styrer dem fra fanø bare for vildest??
Snowball
10-10-01 03:12
Det er jo helt hen i vejret!

Hvorfor hedder det egentlig et "Happy" meal?
Der er ost i en osteburger, kylling i McChicken(tror jeg da) men hvad er der i et happe meal? :þ

Tjaaa var der ikke noget med at der var en fra BNK der hedder Happy... Hmmm gad vide om det er ham og hans familie man æder når man er på Mcd...

Øv, jeg vil have Burger K til Esbjerg.
Svar #8Re: Hvorfor styrer dem fra fanø bare for vildest??
The Baptizer
10-10-01 23:03

Tror du ikke i kan lokke dem til at lave et lille Burger K hjørne til Connect?
McD gjore det jo til OL i Sidney, så kan Burger K vel også gøre det til Connect!
Svar #9Re: Hvorfor styrer dem fra fanø bare for vildest??
Snowball
11-10-01 21:07

McD gjore det jo til OL i Sidney, så kan Burger K vel også gøre det til Connect!

Det må helt klart være en mulighed... Så skal de ligesom McD også lave forskellige burgere specielt til Connect, fordi det nu er et meget specielt arrangement =)

Bare de så ikke laver "Mini-Me burgeren"(tm)... Den er så lille at det er væk når man åbner posen..
Svar #10Re: Hvorfor styrer dem fra fanø bare for vildest??
Gæst
15-10-01 12:15
Hva var det ikke en diskution om fanø
-bondeø- lol
og nu er det om burgere
har fanø og burgere noget til fælles

Det må helt klart være en mulighed... Så skal de ligesom McD også lave forskellige burgere specielt til Connect, fordi det nu er et meget specielt arrangement =)

Bare de så ikke laver "Mini-Me burgeren"(tm)... Den er så lille at det er væk når man åbner posen..
 Forum hovede oversigt  Forum oversigt  Besvar besked