![]() | ||
![]() | ||
Næste Connect
| Svar #0 | JEG HAR FANDME IKKE GJORD NOGET...SÅ HOLD OP MED DET LORT I GØR!! |
| Gæst 05-10-01 16:26 | Jeg gad godt at få afvide hvorfor i har gjord det lort i har gjord.. når jeg logger mig ind!!! SLET DET IGEN og det skal være nu!!!!!!!! |
| Svar #1 | Re: JEG HAR FANDME IKKE GJORD NOGET...SÅ HOLD OP MED DET LORT I GØR!! |
| Snowball 05-10-01 17:52 | Jeg gad godt at få afvide hvorfor i har gjord det lort i har gjord.. når jeg logger mig ind!!! SLET DET IGEN og det skal være nu!!!!!!!! Hold da op med at spamme i kommentar felterne så... |
| Svar #2 | Re: JEG HAR FANDME IKKE GJORD NOGET...SÅ HOLD OP MED DET LORT I GØR!! |
| abefar 05-10-01 18:56 | Jeg gad godt at få afvide hvorfor i har gjord det lort i har gjord.. når jeg logger mig ind!!! SLET DET IGEN og det skal være nu!!!!!!!! Lol snowball!!! hehe gør det igen.... på ham |
| Svar #3 | Re: JEG HAR FANDME IKKE GJORD NOGET...SÅ HOLD OP MED DET LORT I GØR!! |
| vlx 05-10-01 19:00 | Jeg gad godt at få afvide hvorfor i har gjord det lort i har gjord.. når jeg logger mig ind!!! SLET DET IGEN og det skal være nu!!!!!!!! Du var selv ud om det jeg håber du kunne lige www.popuphell.com , http://www.absurd.org/ og http://members.aol.com/mexieus/haha.html du skal nok snart få lov til at komme på med din handle igen |
| Svar #4 | Re: JEG HAR FANDME IKKE GJORD NOGET...SÅ HOLD OP MED DET LORT I GØR!! |
| The Baptizer 05-10-01 19:04 | Jeg gad godt at få afvide hvorfor i har gjord det lort i har gjord.. når jeg logger mig ind!!! SLET DET IGEN og det skal være nu!!!!!!!! MUAHAHAHA!!! Did U enjoy your stay in Popup Hell!? |
| Svar #5 | Re: JEG HAR FANDME IKKE GJORD NOGET...SÅ HOLD OP MED DET LORT I GØR!! |
| Snowball 06-10-01 00:18 | Jeg gad godt at få afvide hvorfor i har gjord det lort i har gjord.. når jeg logger mig ind!!! SLET DET IGEN og det skal være nu!!!!!!!! Ville gerne, men det er vores afdeling "for håntering af fat svage typer" som tager sig af den slags, og det lader jo til at opgaven bliver klaret udemærket. =) |
| Forum hovede oversigt Forum oversigt Besvar besked | |