![]() | ||
![]() | ||
Næste Connect
| Svar #0 | crew |
| -Frost-[rE]- 03-10-01 23:19 | det her er faktisk til snowball angående crew.jeg har skrevet til dig over mail og ønsket at blive crew til c#12, men du har vist rimeligt svært ved at svare mig:-( er jeg crew eller skal jeg ud og samle flasker så jeg kan tjene nok geld til indgangen?? ps geld=$$$$=money=penge |
| Svar #1 | Re: crew |
| Snowball 04-10-01 00:15 | det her er faktisk til snowball angående crew.jeg har skrevet til dig over mail og ønsket at blive crew til c#12, men du har vist rimeligt svært ved at svare mig:-( er jeg crew eller skal jeg ud og samle flasker så jeg kan tjene nok geld til indgangen?? Ok, jeg har så vidt jeg kan se svaret på dine 3 mails, og hvis du ikke synes det var nok, så kan jeg da også svare dig her. Ja, du er kommet på crew. Fremover, så brug mail istedet.. |
| Svar #2 | Re: crew |
| -Frost-[rE]- 04-10-01 08:07 | det her er faktisk til snowball angående crew.jeg har skrevet til dig over mail og ønsket at blive crew til c#12, men du har vist rimeligt svært ved at svare mig:-( er jeg crew eller skal jeg ud og samle flasker så jeg kan tjene nok geld til indgangen?? ok thx |
| Forum hovede oversigt Forum oversigt Besvar besked | |