Send password
 Forum
 Ret profil
 Hitlist
 Besked system
 Opret profil
 Online Bruger

Næste Connect
Svar #0Hvad med en Linux fordrag...
SpAGnUM
30-09-01 19:24
Jeg synes godt det kunne være et Linux fordrag for "newbie'z"... Det ville være rart at kunne bruge noget andet en winblows
Svar #1Re: Hvad med en Linux fordrag...
abefar
30-09-01 22:29
Jeg synes godt det kunne være et Linux fordrag for "newbie'z"... Det ville være rart at kunne bruge noget andet en winblows

Jeg skal fandme ikke have oget med linuux at gøre!!!!!!! Det stinker for hårdt
Svar #2Re: Hvad med en Linux fordrag...
SpAGnUM
01-10-01 00:39

Jeg skal fandme ikke have oget med linuux at gøre!!!!!!! Det stinker for hårdt

Nerj det gøre ikke... Det eneste gode OS Microsoft har lavet er MS-DOS 6.22 - Alle Winblows 2.x-3.x-9x-me-2000-xp er én stor produktion's fejl. Linux rulez for hårdt!
Svar #3Re: Hvad med en Linux fordrag...
Zerocks
01-10-01 09:52
dem der siger linux sutter har jeg INGEN respekt for...det er det mest stabile styresystem der findes =P
Svar #4Re: Hvad med en Linux fordrag...
-Frost-[rE]-
01-10-01 13:15
dem der siger linux sutter har jeg INGEN respekt for...det er det mest stabile styresystem der findes =P

jepper win fuckes og linux rulers:-)
Svar #5Re: Hvad med en Linux fordrag...
Boost
01-10-01 16:52

Nu findes der jo også andet end *nix'er end linux.

Det jeg selv roder med (når jeg har tid = ikke så ofte) - FreeBSD.

Og der er også mange kommercielle *nix'er.
Svar #6Re: Hvad med en Linux fordrag...
godfather
02-10-01 15:21

Kom med nogle konkrete forslag til hvad i gerne vil høre om, så skal jeg se om jeg kan stable noget på benene.

Hvis der er andre ting folk godt kunne tænke sig at høre om, så sig også til. Hvad med fx noget om praktisk anvendelse af XML? Programmering i PHP? Lidt om SQL? Eller hvordan man sætter en firewall op let og elegant...
Svar #7Re: Hvad med en Linux fordrag...
SpAGnUM
03-10-01 23:37

Kom med nogle konkrete forslag til hvad i gerne vil høre om, så skal jeg se om jeg kan stable noget på benene.

Hvis der er andre ting folk godt kunne tænke sig at høre om, så sig også til. Hvad med fx noget om praktisk anvendelse af XML? Programmering i PHP? Lidt om SQL? Eller hvordan man sætter en firewall op let og elegant...

Jeg synes det kunne være qlt vis man kunne lave noget om fx. php, mysql, firewall, proxy server... Især proxy server :)
Efter som det kunne være rart at have et alternativ til winblows.
Jeg er selv skiftet over til linux pga. stabilitet osv. men har dog nogle problemer med proxy, og kunne godt tænke mig at lære noget om php, mysql...
Jeg kan da ikke være den eneste til connect der har løst til at give linux et forsøg.
 Forum hovede oversigt  Forum oversigt  Besvar besked