![]() | ||
![]() | ||
Kommentar til side
| Svar #0 | old nyheder.org? |
| Fluii 29-09-01 20:09 | Hvis man går ind på den server der midlertidigt var sat op, så vi kunne komme ind på intranet-siden fra C11, så ligger der pludselig en nyheder.org af ældre dato!? http://62.242.245.221/default.asp - Hvorfor egentligt det? (hvor blev intranet-siden af?) |
| Svar #1 | Re: old nyheder.org? |
| Snowball 30-09-01 01:10 | Hvis man går ind på den server der midlertidigt var sat op, så vi kunne komme ind på intranet-siden fra C11, så ligger der pludselig en nyheder.org af ældre dato!? Den er sikkert ikke så aktuel før til connect =) |
| Svar #2 | Re: old nyheder.org? |
| vlx 30-09-01 07:02 | Hvis man går ind på den server der midlertidigt var sat op, så vi kunne komme ind på intranet-siden fra C11, så ligger der pludselig en nyheder.org af ældre dato!? det er nok fordi du går på min personlige www server og den afspejler sikkert det jeg sidst har rodet med (privat alt arbjede forgår på nogle andre server) Men det er rigtig at jeg snart skal til at se på intranet til connect så der sker nok noget på den ip adresse, men det skulle ikke undre mig hvis der komme password på. |
| Forum hovede oversigt Forum oversigt Besvar besked | |