|
| Svar #0 | Hvorfor styrer dem fra fanø så meget???? |
|
abefar 27-09-01 15:29 | Hvorfor gør de det???? De styrer for hårdt |
|
| Svar #1 | Re: Hvorfor styrer dem fra fanø så meget???? |
|
-Frost-[rE]- 28-09-01 10:38 | Hvorfor gør de det???? De styrer for hårdt NOT!!!! |
|
| Svar #2 | Re: Hvorfor styrer dem fra fanø så meget???? |
|
Snowball 28-09-01 12:01 | Hvorfor gør de det???? De styrer for hårdt Du har skam taget fejl.... De styrer ikke for vildt.. det lugter bare.. =) |
|
| Svar #3 | Re: Hvorfor styrer dem fra fanø så meget???? |
|
abefar 28-09-01 12:48 | Hvorfor gør de det???? De styrer for hårdt
Du har skam taget fejl.... De styrer ikke for vildt.. det lugter bare.. =) Ej lugten kommer skam fra jer Esbjergensere, vi må bare finde os i den Muhahaha =) |
|
| Svar #4 | Re: Hvorfor styrer dem fra fanø så meget???? |
|
Mouritz 01-10-01 23:43 | Hvorfor gør de det???? De styrer for hårdt JA, jeg må desværre give Abefar ret, I stinker for vildest ovre fra Esbjer AF SKIDTFISK |
|
| Svar #5 | Re: Hvorfor styrer dem fra fanø så meget???? |
|
Gæst 02-10-01 12:32 | Hvorfor gør de det???? De styrer for hårdt
JA, jeg må desværre give Abefar ret, I stinker for vildest ovre fra Esbjer AF SKIDTFISK Hent en staveplade, så kan du være med i dette forum! |
|
| Svar #6 | Re: Hvorfor styrer dem fra fanø så meget???? |
|
Snowball 03-10-01 13:56 | Hvorfor gør de det???? De styrer for hårdt
JA, jeg må desværre give Abefar ret, I stinker for vildest ovre fra Esbjer AF SKIDTFISK
Hent en staveplade, så kan du være med i dette forum! hehe.. ikke mobbe de stakkels øboere. |
|
| Svar #7 | Re: Hvorfor styrer dem fra fanø så meget???? |
|
Evangelion 03-10-01 19:24 | Hvorfor gør de det???? De styrer for hårdt
JA, jeg må desværre give Abefar ret, I stinker for vildest ovre fra Esbjer AF SKIDTFISK
Hent en staveplade, så kan du være med i dette forum!
hehe.. ikke mobbe de stakkels øboere. hehe... Er faktisk selv fra Fanø... men kan ikke holde sådan noget ud! "Se jeg er god, du er dum" bemærkningen... argh... Hader den! : P |
|
| Svar #8 | Re: Hvorfor styrer dem fra fanø så meget???? |
|
abefar 03-10-01 20:05 | Hvorfor gør de det???? De styrer for hårdt
hehe.. ikke mobbe de stakkels øboere.
hehe... Er faktisk selv fra Fanø... men kan ikke holde sådan noget ud!
"Se jeg er god, du er dum" bemærkningen... argh... Hader den! : P Jesper Luk nu bare røven, OG DØ, hilsen svinet |
|
| Svar #9 | Re: Hvorfor styrer dem fra fanø så meget???? |
|
Swarm 04-10-01 09:22 | Hvorfor gør de det???? De styrer for hårdt
"Se jeg er god, du er dum" bemærkningen... argh... Hader den! : P Ja jesper vis du nu flytter fra øen kan det være at øen stiger et par meter over vandoverfladen :-þ |
|
| Svar #10 | Re: Hvorfor styrer dem fra fanø så meget???? |
|
Swarm 04-10-01 19:15 | Hvorfor gør de det???? De styrer for hårdt
sorry jesper det var søren der skrev den ude på skolen og ikke mig fordi jeg var logget på og jeg var nede og æde
"Se jeg er god, du er dum" bemærkningen... argh... Hader den! : P
Ja jesper vis du nu flytter fra øen kan det være at øen stiger et par meter over vandoverfladen :-þ |
|
| Svar #11 | Re: Hvorfor styrer dem fra fanø så meget???? |
|
Gæst 04-10-01 23:37 | Hvorfor gør de det???? De styrer for hårdt
sorry jesper det var søren der skrev den ude på skolen og ikke mig fordi jeg var logget på og jeg var nede og æde
Ja jesper vis du nu flytter fra øen kan det være at øen stiger et par meter over vandoverfladen :-þ Svend luk RØVEN JEG SKREV DET SQU DA IKKE HOMO Det var dig selv er dum eller hva???. Tvang jeg dig til at skrive det NEJ!!! GRRR!!! JEG kAN SQU IKKE STÅ TIL AnSVAR FOR HVAD FANDEN DU LAVER!!!!!!!!!!!! |
|
| Svar #12 | Re: Hvorfor styrer dem fra fanø så meget???? |
|
Gæst 04-10-01 23:44 | Hvorfor gør de det???? De styrer for hårdt
"Se jeg er god, du er dum" bemærkningen... argh... Hader den! : P Ps det jeg skrev om at han skulle lukke røven står jeg ved fordi det er et opent forum, og folk som ikke staver godt skal ikke lukkes ude!! Men som sagt HADER jeg faske anklager.... så fuck dig selv SWARM!!! Hvad kan jeg sige er du dum eller hva swarm?? troede du ikke jeg ville kigge forbi på et eller andet tidspunkt?? Men nu ved jeg ikke om du forsat vil påstå at det var mig der skrev det eller tage det i dig igen!! Jeg er squ endligt ligeglad!!! |
|
| Svar #13 | Re: Hvorfor styrer dem fra fanø så meget???? |
|
Swarm 07-10-01 12:28 | Hvorfor gør de det???? De styrer for hårdt
Ja jesper vis du nu flytter fra øen kan det være at øen stiger et par meter over vandoverfladen :-þ
Svend luk RØVEN JEG SKREV DET SQU DA IKKE HOMO Det var dig selv er dum eller hva???. Tvang jeg dig til at skrive det NEJ!!! GRRR!!! JEG kAN SQU IKKE STÅ TIL AnSVAR FOR HVAD FANDEN DU LAVER!!!!!!!!!!!! nej søren hvor du dog kan skrive du tykke løgner........ |
|
| Svar #14 | Re: Hvorfor styrer dem fra fanø så meget???? |
|
abefar 10-10-01 17:50 | Hvorfor gør de det???? De styrer for hårdt
Ja jesper vis du nu flytter fra øen kan det være at øen stiger et par meter over vandoverfladen :-þ
Svend luk RØVEN JEG SKREV DET SQU DA IKKE HOMO Det var dig selv er dum eller hva???. Tvang jeg dig til at skrive det NEJ!!! GRRR!!! JEG kAN SQU IKKE STÅ TIL AnSVAR FOR HVAD FANDEN DU LAVER!!!!!!!!!!!!
nej søren hvor du dog kan skrive du tykke løgner........ Har du virklig skrevet det HELT selv Svend?? FLOT!! |
|
| Svar #15 | Re: Hvorfor styrer dem fra fanø så meget???? |
|
The Baptizer 10-10-01 23:07 | Hvorfor gør de det???? De styrer for hårdt
Svend luk RØVEN JEG SKREV DET SQU DA IKKE HOMO Det var dig selv er dum eller hva???. Tvang jeg dig til at skrive det NEJ!!! GRRR!!! JEG kAN SQU IKKE STÅ TIL AnSVAR FOR HVAD FANDEN DU LAVER!!!!!!!!!!!!
nej søren hvor du dog kan skrive du tykke løgner........
Har du virklig skrevet det HELT selv Svend?? FLOT!! heheh, efter at have fulgt lidt med i den her debat forstår man pludselig hvorfor I er blevet plantet på en ø! :þ |
|
|