|
| Svar #0 | forslag til konkurrence |
|
zuzezimzulze 25-09-01 19:17 | Jeg synes der mangler en konkurrence i renderet 3D grafik. |
|
| Svar #1 | Re: forslag til konkurrence |
|
The Baptizer 26-09-01 00:27 | Jeg synes der mangler en konkurrence i renderet 3D grafik. Det er der jo allerede i Pixel konkurrencen. Men det ville jo være en fin ide at spille det op, så der både var en konkurrence for renderede og ikke renderede billeder, det samme gælder for wilddemoer. Problemer er så bare om der er deltagere nok til at splitte det op. |
|
| Svar #2 | Re: forslag til konkurrence |
|
Snowball 26-09-01 08:22 | Jeg synes der mangler en konkurrence i renderet 3D grafik.
Det er der jo allerede i Pixel konkurrencen. Men det ville jo være en fin ide at spille det op, så der både var en konkurrence for renderede og ikke renderede billeder, det samme gælder for wilddemoer. Problemer er så bare om der er deltagere nok til at splitte det op. Det baptizer siger... |
|
| Svar #3 | Re: forslag til konkurrence |
|
zuzezimzulze 26-09-01 11:36 | Jeg synes der mangler en konkurrence i renderet 3D grafik.
Det er der jo allerede i Pixel konkurrencen. Men det ville jo være en fin ide at spille det op, så der både var en konkurrence for renderede og ikke renderede billeder, det samme gælder for wilddemoer. Problemer er så bare om der er deltagere nok til at splitte det op.
Det baptizer siger... Man kan da altid prøve. Stil den op, og sig at folk skal melde sig til den konkurrence de gerne vil være med i. Jeg tror da der er et par stykker der gerne vil havde en der kun er renderede. Men hvis man godt kan aflever noget man har renderede i Pixel konkurrence så er det da helt ok. For så skal det nok blive sjovt til connect. |
|
| Svar #4 | Re: forslag til konkurrence |
|
Snowball 28-09-01 12:03 | Jeg synes der mangler en konkurrence i renderet 3D grafik.
Det er der jo allerede i Pixel konkurrencen. Men det ville jo være en fin ide at spille det op, så der både var en konkurrence for renderede og ikke renderede billeder, det samme gælder for wilddemoer. Problemer er så bare om der er deltagere nok til at splitte det op.
Det baptizer siger... Man kan da altid prøve. Stil den op, og sig at folk skal melde sig til den konkurrence de gerne vil være med i. Jeg tror da der er et par stykker der gerne vil havde en der kun er renderede. Men hvis man godt kan aflever noget man har renderede i Pixel konkurrence så er det da helt ok. For så skal det nok blive sjovt til connect. Det kan du skam snildt aflevere. Bomb fik da vist anden pladsen med et renderet billed. |
|
| Svar #5 | Re: forslag til konkurrence |
|
zuzezimzulze 28-09-01 19:17 | Jeg synes der mangler en konkurrence i renderet 3D grafik.
Det baptizer siger... Man kan da altid prøve. Stil den op, og sig at folk skal melde sig til den konkurrence de gerne vil være med i. Jeg tror da der er et par stykker der gerne vil havde en der kun er renderede. Men hvis man godt kan aflever noget man har renderede i Pixel konkurrence så er det da helt ok. For så skal det nok blive sjovt til connect.
Det kan du skam snildt aflevere. Bomb fik da vist anden pladsen med et renderet billed. Et sidste spørgsmål. Hvad er reglerne for de forskellige konkurrencer? Hvad er tilladt og hvad er ike tilladt. So far har jeg lavet et billede som ligger på http://zuze.whitehat.dk |
|
| Svar #6 | Re: forslag til konkurrence |
|
Snowball 29-09-01 14:31 | Jeg synes der mangler en konkurrence i renderet 3D grafik.
Det baptizer siger... Man kan da altid prøve. Stil den op, og sig at folk skal melde sig til den konkurrence de gerne vil være med i. Jeg tror da der er et par stykker der gerne vil havde en der kun er renderede. Men hvis man godt kan aflever noget man har renderede i Pixel konkurrence så er det da helt ok. For så skal det nok blive sjovt til connect.
Det kan du skam snildt aflevere. Bomb fik da vist anden pladsen med et renderet billed.
Et sidste spørgsmål. Hvad er reglerne for de forskellige konkurrencer? Hvad er tilladt og hvad er ike tilladt. So far har jeg lavet et billede som ligger på http://zuze.whitehat.dk Konkurrence regler skulle gerne komme snarest. Men umiddelbart så skal du nok forvente at du skal kunne vise wireframe billede af dit renderede billede, og så i max opløsning på 1024x768 og i et format som AcdSee kan vise. |
|
| Svar #7 | Re: forslag til konkurrence |
|
Gæst 30-09-01 11:49 | Lige en lille rettelse, det var ikke mig men Boss (han sad lige ved siden af mig) der fik anden plandsen med et renderet billede.
Problemet med den Pixel konkurrence, og for den sags skyld de fleste andre kreative konkurrencer til connect, er at de mennesker der afgiver stemmer næsten altid stemmer på "små sjove ting", alt respekt til dig Baptizer (du plejer jo gerne at vinde =) , men konkurrencerne burde deles op, det er til at blive syg af se et eller andet billede, tegnet af Mogens Clemens på 13 år i Paint, vinde over et billede/animation som andre har siddet og brugt timer på at lave, fordi Mogens Clemens billede forstiller en mand der slår en prut!. Det er i orden hvis mennesker vil stemme på det, men så lav en konkurrence for det, jeg kender flere som allerede ikke gider at være med i de kreative konkurrencer mere, fordi de ikke gider at bruge den tid det tager at lave et seriøst bud, når chancen for at de taber til en der lige har lavet sit første billede i Paint er temmelig stor. Prøv at dele de to genrer op, en konkurrence for "sjove indslag", og en for de lidt mere seriøse. |
|
| Svar #8 | Re: forslag til konkurrence |
|
zuzezimzulze 30-09-01 12:41 | Lige en lille rettelse, det var ikke mig men Boss (han sad lige ved siden af mig) der fik anden plandsen med et renderet billede.
Problemet med den Pixel konkurrence, og for den sags skyld de fleste andre kreative konkurrencer til connect, er at de mennesker der afgiver stemmer næsten altid stemmer på "små sjove ting", alt respekt til dig Baptizer (du plejer jo gerne at vinde =) , men konkurrencerne burde deles op, det er til at blive syg af se et eller andet billede, tegnet af Mogens Clemens på 13 år i Paint, vinde over et billede/animation som andre har siddet og brugt timer på at lave, fordi Mogens Clemens billede forstiller en mand der slår en prut!. Det er i orden hvis mennesker vil stemme på det, men så lav en konkurrence for det, jeg kender flere som allerede ikke gider at være med i de kreative konkurrencer mere, fordi de ikke gider at bruge den tid det tager at lave et seriøst bud, når chancen for at de taber til en der lige har lavet sit første billede i Paint er temmelig stor. Prøv at dele de to genrer op, en konkurrence for "sjove indslag", og en for de lidt mere seriøse. Just my words |
|
| Svar #9 | Re: forslag til konkurrence |
|
Snowball 03-10-01 14:02 | Lige en lille rettelse, det var ikke mig men Boss (han sad lige ved siden af mig) der fik anden plandsen med et renderet billede.
Problemet med den Pixel konkurrence, og for den sags skyld de fleste andre kreative konkurrencer til connect, er at de mennesker der afgiver stemmer næsten altid stemmer på "små sjove ting", alt respekt til dig Baptizer (du plejer jo gerne at vinde =) , men konkurrencerne burde deles op, det er til at blive syg af se et eller andet billede, tegnet af Mogens Clemens på 13 år i Paint, vinde over et billede/animation som andre har siddet og brugt timer på at lave, fordi Mogens Clemens billede forstiller en mand der slår en prut!. Det er i orden hvis mennesker vil stemme på det, men så lav en konkurrence for det, jeg kender flere som allerede ikke gider at være med i de kreative konkurrencer mere, fordi de ikke gider at bruge den tid det tager at lave et seriøst bud, når chancen for at de taber til en der lige har lavet sit første billede i Paint er temmelig stor. Prøv at dele de to genrer op, en konkurrence for "sjove indslag", og en for de lidt mere seriøse.
Just my words Det kan jo være vi skal overveje det. Eller bare med noget mere seriøs hånd skære alle useriøse bidrag væk. Jeg vil også gerne give dig ret i at det er fuldstændigt tåbeligt at latterlige billeder kan vinde. Men ok, vi var oppe og kigge til CBN, da de afholdte deres Wild, pixel og hvad de nu kalder det. Men der vandt en lille bitte animation af en gut som skød nogle med store højtalere.. (hvis jeg ikke husker forkert). Men vi kan da, hvis der er stemning for det, kun tage de mere seriøse indlæg med, hvis der tilgengæld kommer nok seriøse indlæg til at kunne afholde en konkurrence. Og med hensyn til at det er 13årige hr. skrige unge som vinder, så må man da sige at et renderet billed der blev nr. 2, en ellers udemærket tegnet kvinde som blev nr. 3, og så Baptizer som truer en ko på det groveste, som blev nr. 1. Så det kan da lade sig gøre at det er semi seriøse indslag som vinder konkurrencen. Så kom igang med at lave nogle kreative indslag. |
|
|