![]() | ||
![]() | ||
Hitlisten
| Svar #0 | Konkurrence |
| Camperryg 23-09-01 23:01 | Er det muligt at vinde flere gange i konkurrencen om at få flest point på en uge? |
| Svar #1 | Re: Konkurrence |
| vlx 24-09-01 09:53 | Er det muligt at vinde flere gange i konkurrencen om at få flest point på en uge? Jep, hvis man altså skriver nok nyheder :) |
| Svar #2 | Re: Konkurrence |
| Camperryg 24-09-01 19:07 | Er det muligt at vinde flere gange i konkurrencen om at få flest point på en uge? hmm, mon man skulle prøve en gang til... |
| Svar #3 | Re: Konkurrence |
| Snowball 25-09-01 01:07 | Er det muligt at vinde flere gange i konkurrencen om at få flest point på en uge? Hvorfor ikke, du kan jo gå hen og vinde meget til sidst, og om ikke andet, så kan du jo sige at du er med til at gøre CC siden mere aktiv. (det burde jo være belønning nok i sig selv. Ellers kan du jo ansøge om at blive crew, så kan du bruge alle pengene på Slush Ice.) |
| Svar #4 | Re: Konkurrence |
| Camperryg 25-09-01 20:17 | Er det muligt at vinde flere gange i konkurrencen om at få flest point på en uge? Jeg har bare et lille problem hvis jeg skal være med i crew, jeg kan nemlig ikke være der hele tiden, men bliver nødt til at tage hjem fredag og komme igen lørdag. Jeg ved ikke om det er så godt at melde sig som crew så? |
| Svar #5 | Re: Konkurrence |
| Snowball 26-09-01 08:25 | Er det muligt at vinde flere gange i konkurrencen om at få flest point på en uge? Det er jo det... |
| Svar #6 | Re: Konkurrence |
| Camperryg 27-09-01 08:00 | Er det muligt at vinde flere gange i konkurrencen om at få flest point på en uge? Men er det muligt at det kan lade sig gøre aligevel? |
| Forum hovede oversigt Forum oversigt Besvar besked | |