Send password
 Forum
 Ret profil
 Hitlist
 Besked system
 Opret profil
 Online Bruger

Næste Connect
Svar #0Crew
Camperryg
23-09-01 21:42
Hvilke fordele får man ved at være crew, ud over at gøre en insats for at få et velfungerende connect?
Svar #1Re: Crew
Boost
23-09-01 22:43
Hvilke fordele får man ved at være crew, ud over at gøre en insats for at få et velfungerende connect?

Du får gratis entre, en T-shirt, lov til at komme ind før (for at arbejde noget af tiden naturligvis), varm mad om aftenen samt en masse sjov.

Og så har man det godt med sig selv når man har lavet noget i en god sags tjeneste ;-)
Svar #2Re: Crew
clemme
23-09-01 22:44

Af materielle ting kan nævnes:
- Varm mad (det var det i hvert fald til C#10 og C#11)
- Muligheden for at gøre andre glade ved at lave noget man kan lide
- En tæskelækker, moderigtig Connect Crew t-shirt :)

Og selvfølgelig et fedt sammenhold, for at vise det kan jeg jo fortælle hvordan jeg selv blev involveret i CompuClub:

Det første Connect jeg var til var 7eren, der kom jeg uden at kende en eneste af de folk der var der. Jeg begyndte så at gå på HTX med et par af dem jeg mødte til det connect. Inden jeg så mig om var det tid til Connect#10, jeg blev ansvarlig for gameserverne og jeg havde en masse gode venner og kammerater blandt crewet og deltagerne.
Svar #3Re: Crew
Camperryg
23-09-01 22:52

Du får gratis entre, en T-shirt, lov til at komme ind før (for at arbejde noget af tiden naturligvis), varm mad om aftenen samt en masse sjov.

Og så har man det godt med sig selv når man har lavet noget i en god sags tjeneste ;-)

hmm, det kunne da være man skulle overveje det...
 Forum hovede oversigt  Forum oversigt  Besvar besked