![]() | ||
![]() | ||
Næste Connect
| Svar #0 | Der mangler en Ra2 Konku! |
| 2nzane4u 22-09-01 19:33 | Jeg synes efterhånden, at det kedeligt med St/Bw og Aoe2 konku. så hvorfor ik en Ra2 konku ? |
| Svar #1 | Re: Der mangler en Ra2 Konku! |
| MassMan 23-09-01 00:59 | Nu ved jeg ikke helt hvor mange der stadig spiller rocket arena 2, og eftersom vi ingen q2 servere har i forvejen er det nok ikke så relevant. |
| Svar #2 | Re: Der mangler en Ra2 Konku! |
| clemme 23-09-01 16:15 | Nu ved jeg ikke helt hvor mange der stadig spiller rocket arena 2, og eftersom vi ingen q2 servere har i forvejen er det nok ikke så relevant. Jeg tror lissom det er Red Alert 2 der menes? |
| Svar #3 | Re: Der mangler en Ra2 Konku! |
| skunk 23-09-01 22:07 | Nu ved jeg ikke helt hvor mange der stadig spiller rocket arena 2, og eftersom vi ingen q2 servere har i forvejen er det nok ikke så relevant.ja for cool.... Red Alert 2 konku.... det er det eneste der mangler.... |
| Svar #4 | Re: Der mangler en Ra2 Konku! |
| Camperryg 23-09-01 22:54 | Nu ved jeg ikke helt hvor mange der stadig spiller rocket arena 2, og eftersom vi ingen q2 servere har i forvejen er det nok ikke så relevant. Uha, så må man vel hellere begynde at træne lidt |
| Svar #5 | Re: Der mangler en Ra2 Konku! |
| Snowball 25-09-01 01:02 | Nu ved jeg ikke helt hvor mange der stadig spiller rocket arena 2, og eftersom vi ingen q2 servere har i forvejen er det nok ikke så relevant. Hvis den ikke kommer på, så skal i da bare stemme på den til suprise konkurrencen |
| Forum hovede oversigt Forum oversigt Besvar besked | |