Send password
 Forum
 Ret profil
 Hitlist
 Besked system
 Opret profil
 Online Bruger

Næste Connect
Svar #0Der mangler en Ra2 Konku!
2nzane4u
22-09-01 19:33
Jeg synes efterhånden, at det kedeligt med St/Bw og Aoe2 konku. så hvorfor ik en Ra2 konku ?
Svar #1Re: Der mangler en Ra2 Konku!
MassMan
23-09-01 00:59
Nu ved jeg ikke helt hvor mange der stadig spiller rocket arena 2, og eftersom vi ingen q2 servere har i forvejen er det nok ikke så relevant.
Svar #2Re: Der mangler en Ra2 Konku!
clemme
23-09-01 16:15
Nu ved jeg ikke helt hvor mange der stadig spiller rocket arena 2, og eftersom vi ingen q2 servere har i forvejen er det nok ikke så relevant.

Jeg tror lissom det er Red Alert 2 der menes?
Svar #3Re: Der mangler en Ra2 Konku!
skunk
23-09-01 22:07
Jeg tror lissom det er Red Alert 2 der menes?
ja for cool.... Red Alert 2 konku....
det er det eneste der mangler....
Svar #4Re: Der mangler en Ra2 Konku!
Camperryg
23-09-01 22:54
Jeg tror lissom det er Red Alert 2 der menes? ja for cool.... Red Alert 2 konku....

Uha, så må man vel hellere begynde at træne lidt
Svar #5Re: Der mangler en Ra2 Konku!
Snowball
25-09-01 01:02
Jeg tror lissom det er Red Alert 2 der menes? ja for cool.... Red Alert 2 konku....
Uha, så må man vel hellere begynde at træne lidt

Hvis den ikke kommer på, så skal i da bare stemme på den til suprise konkurrencen
 Forum hovede oversigt  Forum oversigt  Besvar besked