![]() | ||
![]() | ||
Næste Connect
| Svar #0 | gameservere??? |
| Zerocks 21-09-01 16:58 | hvilke gameservere sætter i op?? cs, ut, q3 og hvad mere?? skal jo lige vide hvor mange jeg selv skal tage med =P |
| Svar #1 | Re: gameservere??? |
| Snowball 21-09-01 18:27 | hvilke gameservere sætter i op?? cs, ut, q3 og hvad mere?? skal jo lige vide hvor mange jeg selv skal tage med =P Jeg går udfra at clemme svarer på dette indlæg senere, men umiddelbart, så bliver det samme antal som sidst, og nok også de samme. Men hvis du regner med at tage op til flere servere med, så burde du lige snakke med Clemme om det, da de jo evt. kunne komme til at stå i server rummet direkte på backbonet. Nåe ja, og så komme på cs stats tingen som han vist kørte med sidst. /Snowball |
| Svar #2 | Re: gameservere??? |
| clemme 24-09-01 18:21 | hvilke gameservere sætter i op?? cs, ut, q3 og hvad mere?? skal jo lige vide hvor mange jeg selv skal tage med =P Følgende er planlagt ½-life CS, Q3 med diverse mods og UT, hvis der er interesse for flere kan i jo komme med dem her Men det kommer an på hvor mange maskiner vi får til rådighed til spilservere Stats tingen som kørte til C#11 kommer også til at køre under dette connect |
| Svar #3 | Re: gameservere??? |
| Zerocks 27-09-01 02:23 | Ok jeg skal se om jeg kan skaffe et par servere men jeg kan ikke love noget bestemt endnu. :) |
| Svar #4 | Re: gameservere??? |
| SpAGnUM 05-10-01 12:15 | Ok jeg skal se om jeg kan skaffe et par servere men jeg kan ikke love noget bestemt endnu. :) Jeg lægger en server til... Jeg ved stadig ikke hvad den skal bruges til... så hvis der er nogen der har nogle forslag. Må i da gerne skrive til c12server@extream.dk |
| Forum hovede oversigt Forum oversigt Besvar besked | |