![]() | ||
![]() | ||
Næste Connect
| Svar #0 | crew |
| -Frost-[rE]- 20-09-01 12:56 | hvornår kan vi der ønsker at være crew tilmelde os?? |
| Svar #1 | Re: crew |
| Camperryg 20-09-01 13:32 | hvornår kan vi der ønsker at være crew tilmelde os?? Der står vist en nyhed på connect siderne, om at man bare skal sende en e-mail til en eller anden som også står der. |
| Svar #2 | Re: crew |
| Snowball 21-09-01 18:29 | hvornår kan vi der ønsker at være crew tilmelde os?? Nemlig, og der er også brug for nogle til Kiosk Crewet, så det kommer også lidt an på hvad du vil lave, men ellers send ansøgningen til snowball@compuclub.dk så skal jeg nok sende den videre. Husk Navn, alder, tlf, email, icq nr. /Snowball |
| Svar #3 | Re: crew |
| clemme 23-09-01 12:08 | bla Jeg mangler også hjælp til CS konkurrencen, du skal have erfaring i at bruge RCON, i generel brug af en server og selvfølgelig have lidt styr på spillet generelt. Problemet er at hvis vi skal lave double elimination som vi gjorde til Connect#11 så tager det _meget_ lang tid at afholde konkurrencen (3 dage i streg til C#11). Og vi er ikke specielt mange seriøse CS gamere i crewet, så hvis vi ikke får en hjælper eller 2 så ender CS konkurrencen nok med at blive single elimination (knockout). Send ansøgningen med info om dig selv icq, mail, alder, tlf osv. til clemme@compuclub.dk Mvh Martin AKA. Clemme |
| Svar #4 | Re: crew |
| Snowball 25-09-01 01:06 | bla Skal vi ikke bare skrotte CS konkurrencen, jeg gider sku ikke det der CS skrammel.. for CS sutter jo =) |
| Svar #5 | Re: crew |
| zuzezimzulze 27-09-01 08:44 | bla Det er en god ide lad os skrotte CS, folk bruger jo hele tiden diverse hacks såsom aimbot og wallhack. Så der vil jo ikke være noget sjov i det når folk de cheater såmeget som de nu engang gør |
| Svar #6 | Re: crew |
| Gæst 27-09-01 14:01 | bla tjoe.. jeg har da erfaring.. jeg har lavet CS-Spy (en matchbot) ... men jeg har nok ikke tid til at være ude hos jer.. og slet ikke råd..... :( |
| Forum hovede oversigt Forum oversigt Besvar besked | |