Send password
 Forum
 Ret profil
 Hitlist
 Besked system
 Opret profil
 Online Bruger

Næste Connect
Svar #0crew
-Frost-[rE]-
20-09-01 12:56
hvornår kan vi der ønsker at være crew tilmelde os??
Svar #1Re: crew
Camperryg
20-09-01 13:32

Der står vist en nyhed på connect siderne, om at man bare skal sende en e-mail til en eller anden som også står der.
Svar #2Re: crew
Snowball
21-09-01 18:29

Der står vist en nyhed på connect siderne, om at man bare skal sende en e-mail til en eller anden som også står der.

Nemlig, og der er også brug for nogle til Kiosk Crewet, så det kommer også lidt an på hvad du vil lave, men ellers send ansøgningen til snowball@compuclub.dk så skal jeg nok sende den videre.

Husk Navn, alder, tlf, email, icq nr.

/Snowball
Svar #3Re: crew
clemme
23-09-01 12:08
bla

Jeg mangler også hjælp til CS konkurrencen, du skal have erfaring i at bruge RCON, i generel brug af en server og selvfølgelig have lidt styr på spillet generelt.

Problemet er at hvis vi skal lave double elimination som vi gjorde til Connect#11 så tager det _meget_ lang tid at afholde konkurrencen (3 dage i streg til C#11). Og vi er ikke specielt mange seriøse CS gamere i crewet, så hvis vi ikke får en hjælper eller 2 så ender CS konkurrencen nok med at blive single elimination (knockout).

Send ansøgningen med info om dig selv
icq, mail, alder, tlf osv.
til clemme@compuclub.dk

Mvh
Martin AKA. Clemme
Svar #4Re: crew
Snowball
25-09-01 01:06
bla
Jeg mangler også hjælp til CS konkurrencen, du skal have erfaring i at bruge RCON, i generel brug af en server og selvfølgelig have lidt styr på spillet generelt.

Problemet er at hvis vi skal lave double elimination som vi gjorde til Connect#11 så tager det _meget_ lang tid at afholde konkurrencen (3 dage i streg til C#11). Og vi er ikke specielt mange seriøse CS gamere i crewet, så hvis vi ikke får en hjælper eller 2 så ender CS konkurrencen nok med at blive single elimination (knockout).

til clemme@compuclub.dk

Mvh
Martin AKA. Clemme

Skal vi ikke bare skrotte CS konkurrencen, jeg gider sku ikke det der CS skrammel.. for CS sutter jo =)
Svar #5Re: crew
zuzezimzulze
27-09-01 08:44
bla

til clemme@compuclub.dk

Mvh
Martin AKA. Clemme

Skal vi ikke bare skrotte CS konkurrencen, jeg gider sku ikke det der CS skrammel.. for CS sutter jo =)

Det er en god ide lad os skrotte CS, folk bruger jo hele tiden diverse hacks såsom aimbot og wallhack. Så der vil jo ikke være noget sjov i det når folk de cheater såmeget som de nu engang gør
Svar #6Re: crew
Gæst
27-09-01 14:01
bla

til clemme@compuclub.dk

Mvh
Martin AKA. Clemme

tjoe.. jeg har da erfaring.. jeg har lavet CS-Spy (en matchbot) ...

men jeg har nok ikke tid til at være ude hos jer.. og slet ikke råd..... :(
 Forum hovede oversigt  Forum oversigt  Besvar besked