Send password
 Forum
 Ret profil
 Hitlist
 Besked system
 Opret profil
 Online Bruger

Næste Connect
Svar #0HUSK Udluftning !! !! ! !
Gæst
18-09-01 21:00
Vil bare lige huske Crew på at de skal pritere Udluftingen en del højere end til c11 !!! det var ækelt !! HUSK det ... det er sq vigtigt.. !!

Manial From TS - Over & out !
Svar #1Re: HUSK Udluftning !! !! ! !
Boost
19-09-01 00:36
Vil bare lige huske Crew på at de skal pritere Udluftingen en del højere end til c11 !!! det var ækelt !! HUSK det ... det er sq vigtigt.. !!

Manial From TS - Over & out !

Delløsning nr. 1:
Det er formodentlig 10 grader koldere udenfor end i sommerferien => nok ca. 10 grader koldere indenfor.

Det er svært at lave noget ordentlig udluftning i forhold til den indsats det kræver.
Svar #2Re: HUSK Udluftning !! !! ! !
guru
19-09-01 08:19
Folk kan da bare komme med nogen forslag!
Svar #3Re: HUSK Udluftning !! !! ! !
[sode]lord_arcan
19-09-01 11:44

Det er de selvfølgeligt velkomne til, men de skal lige huske på, at alt hvad der foreslåes først skal godkendes af kommunen. Det er også derfor mit forslag fra C11, med at sprænge huller i loftet med dynamit, ikke blev godkendt. De har ingen humor på kommunen. :O(

-Lord_Arcan
Svar #4Re: HUSK Udluftning !! !! ! !
The Baptizer
19-09-01 12:45

Det er de selvfølgeligt velkomne til, men de skal lige huske på, at alt hvad der foreslåes først skal godkendes af kommunen. Det er også derfor mit forslag fra C11, med at sprænge huller i loftet med dynamit, ikke blev godkendt. De har ingen humor på kommunen. :O(

-Lord_Arcan

Hvad med et friflutslokale ude på grasplænen, der kan man få alt det friste de kan klare.
Ellers støtter jeg Arcans ide.
Begge ideer kræver bare en hulens masse paraplyer i tilfælde af regn!
Svar #5Re: HUSK Udluftning !! !! ! !
Walle
19-09-01 13:28
Hvad med en ventilator
Svar #6Re: HUSK Udluftning !! !! ! !
Camperryg
19-09-01 20:11
Så længe der bare er masser af slush ice (tror det var sådan det staves), går det.
Svar #7Re: HUSK Udluftning !! !! ! !
Gæst
19-09-01 20:36
Så længe der bare er masser af slush ice (tror det var sådan det staves), går det.

Hvis folk i pruttede så meget.. blev der ik smækket så meget butangas ud... butangas = varme...!!

Btw. fik 6 i fysik så hæng mig ik op på noget :o)
Svar #8Re: HUSK Udluftning !! !! ! !
Zerocks
19-09-01 21:26
HUSK NU: at når der bliver luftet ud(hvis kun dør-løsningen er aktuel, hvilket jeg ikke håber) at der må ikke blive gennemtræk(og hvis der gør skal det være højst 20mins af gangen)...jeg er nemlig blevet syg til c#9, c#10 og c#11...det er sq nederen at sidde de sidste 2 dage og ha´det som om én´s bihuler er ved at mase hjernen lige så tynd som et stykke sølvpapir...
jeg har lige fået en kanon idé til udluftning, koster næsten ingenting, monster effektiv og let at sætte op...tar lige nogle billeder, drikker noget kaffe, tegner lidt, drikker lidt mere kaffe og så får i det på mail...
who´s da man?
NOT ME!!!
i´m da frikkin genius baby =)

Zee out!
Svar #9Re: HUSK Udluftning !! !! ! !
Camperryg
20-09-01 08:04
HUSK NU: at når der bliver luftet ud(hvis kun dør-løsningen er aktuel, hvilket jeg ikke håber) at der må ikke blive gennemtræk(og hvis der gør skal det være højst 20mins af gangen)...jeg er nemlig blevet syg til c#9, c#10 og c#11...det er sq nederen at sidde de sidste 2 dage og ha´det som om én´s bihuler er ved at mase hjernen lige så tynd som et stykke sølvpapir...
jeg har lige fået en kanon idé til udluftning, koster næsten ingenting, monster effektiv og let at sætte op...tar lige nogle billeder, drikker noget kaffe, tegner lidt, drikker lidt mere kaffe og så får i det på mail...
who´s da man?
NOT ME!!!

Zee out!

Du kan også ske at være blevet syg af pizzaen, det blev jeg til c10.

Jeg havde lige bestildt en indbagt pizza men bovskinke, bvarr, og 2 timer efter, havde jeg det så dårligt at jeg måtte tage hjem.
Svar #10Re: HUSK Udluftning !! !! ! !
Zerocks
20-09-01 13:49
hehe nedtur...nej jeg spiser ikke skinke på pizza mere...jeg har nemlig oxo lært det på den hårde måde
Svar #11Re: HUSK Udluftning !! !! ! !
Snowball
21-09-01 18:25
who´s da man?
NOT ME!!!

Zee out!

Hvis det var dig der sendte nogle billeder til os, så må man sige at det da ser ud som en rimelig god og kreativ løsning.

Du skriver dog ikke noget om hvad der skal bruges i den anden ende til at trække luften igennem med, så der kommer nok luft.

Men du må gerne udregne hvor meget det ca. vil komme til at koste, og sende det til de samme som du gjorde sidst.

MVH
Snowball
Svar #12Re: HUSK Udluftning !! !! ! !
Camperryg
21-09-01 20:16
hehe nedtur...nej jeg spiser ikke skinke på pizza mere...jeg har nemlig oxo lært det på den hårde måde

Det var også den sidste gang jeg gjorde!
Svar #13Re: HUSK Udluftning !! !! ! !
Alfaman
24-09-01 17:18

Hahah ved sgu ikke lige hvilke problemer i har i Esbjerg og så ang. skinke, men hernede i Svendborg er der ikke rigtig nogle problemer efter et par pizzariaer blev taget for at putte rotte/musse kød på. Men jeg kunne da se her sidst jeg var ovre, at en brocure reklamerede med " NU MED ÆGTE SKINKE!" Damnit en klam reklame, føj, hvad har de så haft før?
Svar #14Re: HUSK Udluftning !! !! ! !
zuzezimzulze
27-09-01 08:46

Hahah ved sgu ikke lige hvilke problemer i har i Esbjerg og så ang. skinke, men hernede i Svendborg er der ikke rigtig nogle problemer efter et par pizzariaer blev taget for at putte rotte/musse kød på. Men jeg kunne da se her sidst jeg var ovre, at en brocure reklamerede med " NU MED ÆGTE SKINKE!" Damnit en klam reklame, føj, hvad har de så haft før?¨

Hvad er det lige pizza'er har med udluftning at gøre???
En god udlufting skal der bare være.
 Forum hovede oversigt  Forum oversigt  Besvar besked