Send password
 Forum
 Ret profil
 Hitlist
 Besked system
 Opret profil
 Online Bruger

Næste Connect
Svar #0Hedeslag
-Frost-[rE]-
15-09-01 21:18
hvis det bliver ligeså ulideligt som c#11
så tror jeg jeg kommer i badebukser og det ved jeg at der er mange der ik`ønsker at se mig i:-)
selvom det nok er koldere i efterårsferien end i sommerferien håber jeg da i har tænkt på problemet som ved c#11??hvis det da skulle blive så varmt. det er jo ikke sikkert, men man kan jo aldrig vide, vel?

cheers
Svar #1Re: Hedeslag
Snowball
16-09-01 00:21
så tror jeg jeg kommer i badebukser og det ved jeg at der er mange der ik`ønsker at se mig i:-)
selvom det nok er koldere i efterårsferien end i sommerferien håber jeg da i har tænkt på problemet som ved c#11??hvis det da skulle blive så varmt. det er jo ikke sikkert, men man kan jo aldrig vide, vel?

cheers

Det skulle lykkedes at det var en hel del mere køligt til næste connect, om ikke andet må det vel hjælpe når temperaturen udenfor er faldet knap 20 grader...

Det eksisterende udsugnings anlæg kommer til at køre noget bedre, det var et eller andet med en pedel som ikke kunne få det til at virke ordentligt sidst, men denne gang skulle der være fuld skrue på, så det burde hjælpe meget på temperaturen.

Så mon ikke vi alle sammen kommer til at overleve lidt bedre end sidst, om ikke andet er der jo stadig slush ice.. =)
Svar #2Re: Hedeslag
Gæst
16-09-01 08:39

cheers

Det skulle lykkedes at det var en hel del mere køligt til næste connect, om ikke andet må det vel hjælpe når temperaturen udenfor er faldet knap 20 grader...

Det eksisterende udsugnings anlæg kommer til at køre noget bedre, det var et eller andet med en pedel som ikke kunne få det til at virke ordentligt sidst, men denne gang skulle der være fuld skrue på, så det burde hjælpe meget på temperaturen.

Så mon ikke vi alle sammen kommer til at overleve lidt bedre end sidst, om ikke andet er der jo stadig slush ice.. =)

slush ice ved man hvad er...
Svar #3Re: Hedeslag
Walle
17-09-01 18:37
Denne besked er til Crewet!!

Find nogle ventilatorer
Svar #4Væske plan A:
Z_BUFFER
17-09-01 21:34
22,5 Liter cola.
6 flasker "water joe"
7,5 liter vand.

Vis det ikke er nok går jeg amok.
Svar #5Re: Væske plan A:
Snowball
18-09-01 12:12
22,5 Liter cola.
6 flasker "water joe"
7,5 liter vand.

Jeg tror måske du kunne have det regnet rimelig godt ud...
Svar #6Re: Væske plan A:
guru
19-09-01 08:23
22,5 Liter cola.
6 flasker "water joe"
7,5 liter vand.

Husk os å hol dæ i form, spis sund og tal som en retti swin!!!
 Forum hovede oversigt  Forum oversigt  Besvar besked