![]() | ||
![]() | ||
Kommentar til side
| Svar #0 | er jeg den eneste der ikke kan se .. |
| k2OS 11-09-01 01:01 | et stort rygende skilt på forsiden af compuclub.dk, hvor der med flammende skrift bliver reklameret for C#12 (og i det hele taget andret Connects)? - ikke engang under 'vores netparty' ser man nogen vilde reklamer eller datoer - man skal lulle lidt rundt i nyhederne, og *voila*, så ser man lige et link til noget med C#12 ud af øjenkrogen .. - det burde fremgå tydeligere et eller andet sted på forsiden, eller i det mindste i party-kalenderen (som omhandler alle netparties !connect - tsk). |
| Svar #1 | pffffffffffffffffft.... |
| k2OS 11-09-01 01:12 | de der fine små popup-menuer virkede fint i opera .. undtagen 'vores netparty' (viste 2 entries) og 'compuclub' (viste 0) ..en anden browser løste problemet - 0:1 til mig .. æv ;) |
| Svar #2 | Re: er jeg den eneste der ikke kan se .. |
| Snowball 16-09-01 00:25 | et stort rygende skilt på forsiden af compuclub.dk, hvor der med flammende skrift bliver reklameret for C#12 (og i det hele taget andret Connects)? - ikke engang under 'vores netparty' ser man nogen vilde reklamer eller datoer - man skal lulle lidt rundt i nyhederne, og *voila*, så ser man lige et link til noget med C#12 ud af øjenkrogen .. - det burde fremgå tydeligere et eller andet sted på forsiden, eller i det mindste i party-kalenderen (som omhandler alle netparties !connect - tsk). Hmmm du siger noget, og den ansvarlige arbejder også på sagen.. (han har bare alt alt for meget og lave, og vi giver ham hele tiden mere... ) |
| Svar #3 | Re: er jeg den eneste der ikke kan se .. |
| Walle 18-09-01 20:52 | Hvad med bare at kigge oppe i vores netparty!!! et banner ville være fint, men, det passer ikke at det er svært at finde!! |
| Svar #4 | Re: pffffffffffffffffft.... |
| Walle 18-09-01 20:54 | Jeg hader pop-up menu'er så ville jeg sQ hellere have nogle fede bannere.. I kunne jo spørge Baptizer om han ikke kunne lave nogle bannere!! |
| Forum hovede oversigt Forum oversigt Besvar besked | |