Send password
 Forum
 Ret profil
 Hitlist
 Besked system
 Opret profil
 Online Bruger

Kommentar til side
Svar #0er jeg den eneste der ikke kan se ..
k2OS
11-09-01 01:01
et stort rygende skilt på forsiden af compuclub.dk, hvor der med flammende skrift bliver reklameret for C#12 (og i det hele taget andret Connects)? - ikke engang under 'vores netparty' ser man nogen vilde reklamer eller datoer - man skal lulle lidt rundt i nyhederne, og *voila*, så ser man lige et link til noget med C#12 ud af øjenkrogen .. - det burde fremgå tydeligere et eller andet sted på forsiden, eller i det mindste i party-kalenderen (som omhandler alle netparties !connect - tsk).
Svar #1pffffffffffffffffft....
k2OS
11-09-01 01:12
de der fine små popup-menuer virkede fint i opera .. undtagen 'vores netparty' (viste 2 entries) og 'compuclub' (viste 0) ..en anden browser løste problemet - 0:1 til mig .. æv ;)
Svar #2Re: er jeg den eneste der ikke kan se ..
Snowball
16-09-01 00:25
et stort rygende skilt på forsiden af compuclub.dk, hvor der med flammende skrift bliver reklameret for C#12 (og i det hele taget andret Connects)? - ikke engang under 'vores netparty' ser man nogen vilde reklamer eller datoer - man skal lulle lidt rundt i nyhederne, og *voila*, så ser man lige et link til noget med C#12 ud af øjenkrogen .. - det burde fremgå tydeligere et eller andet sted på forsiden, eller i det mindste i party-kalenderen (som omhandler alle netparties !connect - tsk).

Hmmm du siger noget, og den ansvarlige arbejder også på sagen.. (han har bare alt alt for meget og lave, og vi giver ham hele tiden mere... )
Svar #3Re: er jeg den eneste der ikke kan se ..
Walle
18-09-01 20:52
Hvad med bare at kigge oppe i vores netparty!!!

et banner ville være fint, men, det passer ikke at det er svært at finde!!
Svar #4Re: pffffffffffffffffft....
Walle
18-09-01 20:54
Jeg hader pop-up menu'er så ville jeg sQ hellere have nogle fede bannere..

I kunne jo spørge Baptizer om han ikke kunne lave nogle bannere!!
 Forum hovede oversigt  Forum oversigt  Besvar besked