![]() | ||
![]() | ||
Næste Connect
| Svar #0 | Næste connect |
| Mouritz 26-08-01 23:24 | I siger at det næste connect bliver i uge 42, men hvilke dage, for jeg skal nok snart have taget fri fra arbejde!!!!!!! |
| Svar #1 | Re: Næste connect |
| godfather 27-08-01 02:28 | I siger at det næste connect bliver i uge 42, men hvilke dage, for jeg skal nok snart have taget fri fra arbejde!!!!!!! intet er fast endnu, men hvis det følger traditionen bliver det onsdag til søndag. |
| Svar #2 | Re: Næste connect |
| Gæst 27-08-01 14:21 | sorry i don't speak your language but i would know if you can help me .I search the password to access to the hidden menu for the dvd himage 9900 which is present on this site contact me please if you have a solution to my problem. thanks, thanks a lot for your help. |
| Svar #3 | Re: Næste connect |
| Fluii 06-09-01 18:47 | intet er fast endnu, men hvis det følger traditionen bliver det onsdag til søndag. Hmmm! Ikke fedt, når man skal i skole igen dagen efter!!! - Jeg mener nu også, at C10 blev holdt fra tirsdag til lørdag... |
| Svar #4 | Re: Næste connect |
| vlx 06-09-01 20:37 | intet er fast endnu, men hvis det følger traditionen bliver det onsdag til søndag. Pjat vi slutter kl. 12:00, så hvis du skynder dig hjem kan du nemt nå at sove 16 timer det burde være nok :) |
| Svar #5 | Re: Næste connect |
| Gæst 09-09-01 00:04 | intet er fast endnu, men hvis det følger traditionen bliver det onsdag til søndag. Ja... pjat med dig.... det er være med os der er værnepligtige, vi har ikke en chance for at komme før fredag aften.... -Mstaus |
| Forum hovede oversigt Forum oversigt Besvar besked | |