Send password
 Forum
 Ret profil
 Hitlist
 Besked system
 Opret profil
 Online Bruger

Connect debat
Svar #0Cs-Movies
XeNoS
10-04-04 22:31
Cs-Movies sucks.... Det er jo for lamt. Der er jo så mange af dem. Så der er ikke noget nyt i dem. BORING.....

Bare min egen mening..............................................................
Svar #1Re: Cs-Movies
netroM
10-04-04 22:34
Cs-Movies sucks.... Det er jo for lamt. Der er jo så mange af dem. Så der er ikke noget nyt i dem. BORING.....

Bare min egen mening..............................................................

HØRT!!! LAMER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Svar #2Re: Cs-Movies
FLONK
10-04-04 22:35
Hørt hørt.

Få lidt styr på jeres software og udnyt mulighederne bare lidt.

Det er så pisse talentløst at sidde at klippe de samme, ovenikøbet små dårlige, frags sammen til en film.

please guys, det er en kreativ konkurrence - VÆR KREATIVE.

jeez.

~ flk @ #80
Svar #3Re: Cs-Movies
sniperkiller
10-04-04 22:36

Er fulstændig enig med dig wild og cs movies skulle ik blandes det er 2 forksellige ting

Wild = En Kreativ ting
Cs Movie = Optagelser og spild af hdd plads
Svar #4Re: Cs-Movies
Chadk
10-04-04 22:36
Yup. de CS film der var der, var røv dårlige kvalitet, For mørkt, Eller bare pisse utydligt.
Svar #5Re: Cs-Movies
Anden
10-04-04 22:53
Hvis nu (som flonk siger) at cs-filmene var virkelig genialt lavet (Ja! Det findes langt ude i det fjerne :P), så tror jeg det ville være bedre.

Men sorry to say, de her film lignede et eller andet som var en debut for dem som lavede det. Men vigtigst af alt er jo næsten at de stiller op, synes jeg da er udemærket gjort :)

En kreativ konkurrence er noget med noget kreativt, ikke en film med demo'er fra div. spil ect.

Just my 25 kr :)
Svar #6Re: Cs-Movies
fede
11-04-04 03:34
HEEELT SIKKERT CS MOVIE's er en omgang fis i mølle! Er igang med en CS movies sucks real hard on! heeh :) CS skal spilles ikke ses!
->Peace.. //FEDe @ 94

---
Skanderborg det er der ting sker! Eller burte ske! Peace der ude!
 Forum hovede oversigt  Forum oversigt  Besvar besked