![]() | ||
![]() | ||
Connect debat
| Svar #0 | Evaluering af connect indtil nu |
| vlx 10-04-04 18:49 | Nu hvor der kun er en 17-18 timer til vi lukker døren, kunne det være rart at få et par tilbagemeldinger om hvad man synes om Connect #17 indtil nu. Hvordan synes i netværk, internet, konkurrencer, kiosk mm. har fungeret. Er der noget vi kan prøve at gøre bedre til næste gang. --- Fordi jeg kan |
| Svar #1 | Re: Evaluering af connect indtil nu |
| Q 10-04-04 19:46 | Nu hvor der kun er en 17-18 timer til vi lukker døren, kunne det være rart at få et par tilbagemeldinger om hvad man synes om Connect #17 indtil nu. Det har været 2talt fedt... især fordi det er først gang jeg er til connect :) |
| Svar #2 | Re: Evaluering af connect indtil nu |
| action 10-04-04 19:46 | Nu hvor der kun er en 17-18 timer til vi lukker døren, kunne det være rart at få et par tilbagemeldinger om hvad man synes om Connect #17 indtil nu. Rigtig, rigtig, rigtig godt LAN! Internettet har kørt upåklageligt, konkurrencerne kørte også smurt. Kiosken har lavet god mad. :) Et fantastisk godt LAN, indtil videre vil jeg sige. Næste gang ville det være rart med større soverum. Der var sgu ikke meget plads i det rum. :/ |
| Svar #3 | Re: Evaluering af connect indtil nu |
| Anden 10-04-04 20:32 | Det har sq været udemærket! Som sagt har internet kørt perfekt, kiosken og alt andet har også gjort det godt :D Det har været sjovt selvom vi ikke har været ret mange, og det har også gjort det lidt mere hyggeligt :) Alt i alt et grinern LAN - Håber dog lidt næste gang at der er LIDT flere mennesker, ikke meget, men bare lidt (Det kan være nedern når man sidder kl fx 4 om natten, og der kun er 10-15 mennesker som sidder oppe) :) |
| Svar #4 | Re: Evaluering af connect indtil nu |
| action 10-04-04 20:45 | Bare rolig, vi skal nok sidde oppe hele natten. :P |
| Svar #5 | Re: Evaluering af connect indtil nu |
| Anden 10-04-04 20:47 | Bare rolig, vi skal nok sidde oppe hele natten. :P Orh tak uffe :D |
| Forum hovede oversigt Forum oversigt Besvar besked | |