Send password
 Forum
 Ret profil
 Hitlist
 Besked system
 Opret profil
 Online Bruger

Connect debat
Svar #0Evaluering af connect indtil nu
vlx
10-04-04 18:49
Nu hvor der kun er en 17-18 timer til vi lukker døren, kunne det være rart at få et par tilbagemeldinger om hvad man synes om Connect #17 indtil nu.

Hvordan synes i netværk, internet, konkurrencer, kiosk mm. har fungeret. Er der noget vi kan prøve at gøre bedre til næste gang.

---
Fordi jeg kan
Svar #1Re: Evaluering af connect indtil nu
Q
10-04-04 19:46
Nu hvor der kun er en 17-18 timer til vi lukker døren, kunne det være rart at få et par tilbagemeldinger om hvad man synes om Connect #17 indtil nu.

Hvordan synes i netværk, internet, konkurrencer, kiosk mm. har fungeret. Er der noget vi kan prøve at gøre bedre til næste gang.

Det har været 2talt fedt... især fordi det er først gang jeg er til connect :)
Svar #2Re: Evaluering af connect indtil nu
action
10-04-04 19:46

Rigtig, rigtig, rigtig godt LAN! Internettet har kørt upåklageligt, konkurrencerne kørte også smurt. Kiosken har lavet god mad. :)
Et fantastisk godt LAN, indtil videre vil jeg sige.
Næste gang ville det være rart med større soverum. Der var sgu ikke meget plads i det rum. :/
Svar #3Re: Evaluering af connect indtil nu
Anden
10-04-04 20:32
Det har sq været udemærket!

Som sagt har internet kørt perfekt, kiosken og alt andet har også gjort det godt :D

Det har været sjovt selvom vi ikke har været ret mange, og det har også gjort det lidt mere hyggeligt :)

Alt i alt et grinern LAN - Håber dog lidt næste gang at der er LIDT flere mennesker, ikke meget, men bare lidt (Det kan være nedern når man sidder kl fx 4 om natten, og der kun er 10-15 mennesker som sidder oppe)

:)
Svar #4Re: Evaluering af connect indtil nu
action
10-04-04 20:45
Bare rolig, vi skal nok sidde oppe hele natten. :P
Svar #5Re: Evaluering af connect indtil nu
Anden
10-04-04 20:47
Bare rolig, vi skal nok sidde oppe hele natten. :P

Orh tak uffe :D
 Forum hovede oversigt  Forum oversigt  Besvar besked