![]() | ||
![]() | ||
Connect debat
| Svar #0 | Hvad synes du om Connect#17 |
| faetter 08-04-04 22:22 | Giv din uforbeholdne mening om arrangementet, vi ser gerne både positive og negative kommentarer, dog kun konstruktiv kritik. |
| Svar #1 | Re: Hvad synes du om Connect#17 |
| Gæst 08-04-04 22:25 | synes det er godt nok, men ville nu heller have at det var på blåvjerggård skolen istedet, da det er større og bedre bade, sovesteder osv. Men synes ellers indtil videre det er fint :) |
| Svar #2 | Re: Hvad synes du om Connect#17 |
| Danzig 08-04-04 22:32 | Jeg synes det er en godt netparty indtil vidre ikk for stort og ikk for småt jeg synes lokalerne er gode. vi kan jo ikk forvente et hotel ophold når vi har lånt det gratis. |
| Svar #3 | Re: Hvad synes du om Connect#17 |
| action 08-04-04 22:41 | Synes det var en god idé det med at i ikke vil afsløre præmierne. Og det med t-shirts'ne. :) Intro var bedre sidste år, må man sige. Men som sagt har i jo haft tralvt. |
| Svar #4 | Re: Hvad synes du om Connect#17 |
| netroM 08-04-04 22:44 | synes det er godt nok, men ville nu heller have at det var på blåvjerggård skolen istedet, da det er større og bedre bade, sovesteder osv. Men synes ellers indtil videre det er fint :) Man skal bare spørge sig selv om det er værd at give 40.000 kr + strøm for at låne blåbjerggårdsskolen, frem for Esbjerg Handelsskole, som er gratis. |
| Svar #5 | Re: Hvad synes du om Connect#17 |
| netroM 08-04-04 22:46 | Hvad siger i til at Connect ikke prøver at blive et stort gameparty, men istedet prøver at holde et hyggelig party, uden store præmier ? |
| Svar #6 | Re: Hvad synes du om Connect#17 |
| action 08-04-04 23:32 | Hvad siger i til at Connect ikke prøver at blive et stort gameparty, men istedet prøver at holde et hyggelig party, uden store præmier ? Synes det er sjovere. Det giver en bedre stemning, end hvis det var en konkurence. |
| Svar #7 | Re: Hvad synes du om Connect#17 |
| Procsus 09-04-04 00:53 | Synes nu heller ikke det ville skade med de "sædvanlige" præmier. ^^ |
| Svar #8 | Re: Hvad synes du om Connect#17 |
| Anden 09-04-04 00:59 | Synes generalt det har været fedt indtil nu.. Ankom onsdag, og det eneste jeg lige synes har været lidt dårligt er den lille sovesal. Men nåh, lan eller lan? Jeg sov på gulvet under min pc, så fuck det :) Synes det er fedt nok at det er sådan et "lille" lan, men det ville da ikke skade hvis det var stort. Det her gør bare at det blir mere hyggelig :D Lidt en skam at i ikk fik lavet en intro, havde sq glædet mig mega til den, hehe.. Men kan vi ikke få noget musik op på scenen nu? Bare alt muligt, eller flere cs/dod/quake/UT film, noget som gir lidt lyd og stemning! :) //Anden, som synes det med tshirt'sne er en fed idè! GOGOGO :D |
| Svar #9 | Re: Hvad synes du om Connect#17 |
| Gæst 09-04-04 01:01 | Med hensyn til blåbjærgård.. er det vidst ikke muligt at få til påske mere pga af et stort håndbold stævne som er i byen. Synes generalt det har været fedt indtil nu.. |
| Svar #10 | Re: Hvad synes du om Connect#17 |
| EzzeR 09-04-04 01:06 | jeg synes at det hele indtil videre har været rigtigt godt.. det er godt arrangeret osv. dog savner jeg lidt det store gudeagtige noget fra blåbjergård.. hehe men her er sq fint, og så er det gratis.. det ligger også godt centralt, med bager og alting.. og nettet kan man jo ikke klage over? :P havde godt nok os håbet meget på intro :D lod helt vær med at sove pga. den :) hehe men nåh det må vi jo ha til gode ;) Men kan vi ikke få noget musik op på scenen nu? Bare alt muligt, eller flere cs/dod/quake/UT film, noget som gir lidt lyd og stemning! :) Heheh jah! musik :p jeg må høre musik... hehe ;) kunne være lidt herligt :).. og også tak for shirtsne :D nu har jeg mig en rigtig lan-shirt :D --- :O // EzzeR |
| Svar #11 | Re: Hvad synes du om Connect#17 |
| Anden 09-04-04 01:06 | Med hensyn til blåbjærgård.. er det vidst ikke muligt at få til påske mere pga af et stort håndbold stævne som er i byen. Pjat.. Hvis det er pige håndbold overlever vi jo nok :D! |
| Svar #12 | Re: Hvad synes du om Connect#17 |
| Gæst 09-04-04 02:13 | ja det kan du bande på .. :O :P Med hensyn til blåbjærgård.. er det vidst ikke muligt at få til påske mere pga af et stort håndbold stævne som er i byen. |
| Svar #13 | Re: Hvad synes du om Connect#17 |
| fede 09-04-04 02:22 | HEY HEY! Connect #17 slår til alle tider nr #16! :P Ej det er sQ da fed nok det her... meeen MER' bøf og sofa med dild! Er der nogen der har opdaget baderummende?! Eller hvad... Jeg syns jeg lugter eller så er det bar' ham bagved der sti... puha! Jeg har jo os sidet plantet her siden tirsdag! MIN ANSTALT! eh :P - FED Connect #17! -Peace //FEDe --- Skanderborg det er der ting sker! Eller burte ske! Peace der ude! |
| Svar #14 | Re: Hvad synes du om Connect#17 |
| Pollux 09-04-04 02:28 | Fed idé med de der t-shirts. Ærgerligt med præmierne og introen. My two cents. :) |
| Svar #15 | Re: Hvad synes du om Connect#17 |
| NmE 09-04-04 15:22 | Fed idé med de der t-shirts. Ærgerligt med præmierne og introen. My two cents. :) Yep, ærgeligt med præmierne, og konkurrencerne. |
| Svar #16 | Re: Hvad synes du om Connect#17 |
| Gæst 09-04-04 17:34 | Giv din uforbeholdne mening om arrangementet, vi ser gerne både positive og negative kommentarer, dog kun konstruktiv kritik. Tja , den eneste ting som jeg har oplevet som er negativ er min plads. Efter hvad jeg kunne se på sal oversigten var bordene rykket ud fra vægen , hvilket de ikke var . Ellers er det et hyggeligt lan ;) |
| Svar #17 | Re: Hvad synes du om Connect#17 |
| EzzeR 09-04-04 19:09 | :O jeg syns her er MEGET varmt :( --- :O // EzzeR |
| Svar #18 | Re: Hvad synes du om Connect#17 |
| Anden 09-04-04 19:37 | :O jeg syns her er MEGET varmt :( Du kan jo lade være med at wanke, det får man jo varmen af! So stop it.. Toiletterne tak |
| Svar #19 | Re: Hvad synes du om Connect#17 |
| Tribber 10-04-04 01:11 | Er det samme pris for at leje lokaler på alle byens skoler? Med hensyn til blåbjærgård.. er det vidst ikke muligt at få til påske mere pga af et stort håndbold stævne som er i byen.Synes generalt det har været fedt indtil nu.. |
| Svar #20 | Re: Hvad synes du om Connect#17 |
| Anden 10-04-04 01:49 | Er det samme pris for at leje lokaler på alle byens skoler? Måske, men her er vi jo gratis? |
| Forum hovede oversigt Forum oversigt Besvar besked | |