Send password
 Forum
 Ret profil
 Hitlist
 Besked system
 Opret profil
 Online Bruger

Næste Connect
Svar #0BLIVER DER ET CONNECT I SOMMERFERIEN I ESBJERG??
Gæst
02-04-04 21:50
HEYY..!!
BLIVER DER ET CONNECT I SOMMERFERIEN I ESBJERG..?? JEG KAN NEMLIG IK FINDE UD AF DET..!
MEN GIDER I IK AT SKRIVE HER HVIS DER BLIVER..!!!
PLZ.!!
Svar #1Re: BLIVER DER ET CONNECT I SOMMERFERIEN I ESBJERG??
Gæst
04-04-04 11:10
HEYY..!!
BLIVER DER ET CONNECT I SOMMERFERIEN I ESBJERG..?? JEG KAN NEMLIG IK FINDE UD AF DET..!
PLZ.!!

Jeg ved det heller ikke, men jeg håber det sQ...!!! hvis der er nogle som der ved det så skriv lige..!! SES..!!
Svar #2Re: BLIVER DER ET CONNECT I SOMMERFERIEN I ESBJERG??
Gæst
04-04-04 13:20
HEYY..!!
PLZ.!!

Jeg ved det heller ikke, men jeg håber det sQ...!!! hvis der er nogle som der ved det så skriv lige..!! SES..!!

Der er ikke planlagt noget endnu men det kunne da nemt være - vi plejer jo at holde noget. Men der er selvfølgelig ingen garanti.

Hvis man selv vil have indflydelse på om der bliver noget kunne man jo komme til generalforsamlingen og give sin mening til kende og evt. blive valgt ind i bestyrelsen.
Svar #3Re: BLIVER DER ET CONNECT I SOMMERFERIEN I ESBJERG??
Gæst
04-04-04 14:21
HEYY..!!
PLZ.!!

Der er ikke planlagt noget endnu men det kunne da nemt være - vi plejer jo at holde noget. Men der er selvfølgelig ingen garanti.

Hvis man selv vil have indflydelse på om der bliver noget kunne man jo komme til generalforsamlingen og give sin mening til kende og evt. blive valgt ind i bestyrelsen.

OKI..!!
Men jeg kender ihvert fald en masse som gerne vil komme hvis det er..!! håber det sQ..!!
 Forum hovede oversigt  Forum oversigt  Besvar besked