![]() | ||
![]() | ||
Næste Connect
| Svar #0 | Surpise Turnering |
| Gæst 14-03-04 02:00 | hej Jeg synes det ku være total sejt med en gang krig uden for, altså in the real world h´vor man laver 5on5 turnering med splatter piztol eller bare med hænderne... Ku vær mega fed, ellers så måske en diablo 2 tuerning hvor man ska se hvem der kan dræbe flest monstere på 10 minutter eller noed!!!`??? |
| Svar #1 | Re: Surpise Turnering |
| Gæst 14-03-04 02:03 | by the wayz hvor kan man så downloder noed federe mirc end det nomale ?? |
| Svar #2 | Re: Surpise Turnering |
| Gæst 14-03-04 02:04 | hej Ja kunne da være mega fedt.. hmm hvad med at lave det, til det næste connect... Diablo2 kunne man muligvis lave nogle monstre ud af pap og stille dem op forskellige steder og så skulle mann så løbe rundt og nakke dem.. |
| Svar #3 | Re: Surpise Turnering |
| Gæst 15-03-04 12:53 | hej Jeg syntes det er lidt latterligt med splatterpiztol-krig udenfor! -Det er jo trods alt et netparty! -man plejer og spille/ sidde foran sin pc tiil et netparty... eller hva?! Det ville være meget federe med en turnering i et af de lidt ukendte spil som f.eks. LotR, WotR (Lord of the Ring, War of the Ring) Du er velkommen til at diskutere dette emne på www.gamevalley.dk hvis du har lyst! |
| Svar #4 | Re: Surpise Turnering |
| vlx 16-03-04 00:06 | Jeg syntes det er lidt latterligt med splatterpiztol-krig udenfor! -Det er jo trods alt et netparty! -man plejer og spille/ sidde foran sin pc tiil et netparty... eller hva?! Det er også næsten umulig at stable sådan en event på benene. For det første får vi aldrig en politi tilladelse til det, da det skal forgå i et lukke område. Plus deltagerene skal være 18 for at deltag, dette udelukker jo en del deltager. Så hvis man vil spille paintball skal man nok forbi den nærmeste paintball bane men det koster jo en pæn sjat penge i kugler :) --- Fordi jeg kan |
| Svar #5 | Re: Surpise Turnering |
| fleX 29-03-04 00:58 | Det ville være meget federe med en turnering i et af de lidt ukendte spil som f.eks. LotR, WotR (Lord of the Ring, War of the Ring) Nu vi snakker lidt ukendte spil kunne det også være fedt med 1on1 eller 2on2 Enemy Territory. Hvis i ikke kender det kan i jo lige se nærmere på de nyeste Xplayn.com nyheder. :D --- // fleX of kapow! |
| Forum hovede oversigt Forum oversigt Besvar besked | |