Send password
 Forum
 Ret profil
 Hitlist
 Besked system
 Opret profil
 Online Bruger

Næste Connect
Svar #0Ideer til events?
netroM
02-03-04 21:22
Hvis der er nogle som har nogle gode ideer til events og sjove konkurrencer, vil jeg meget gerne høre om dem.
Svar #1Re: Ideer til events?
Gæst
08-03-04 13:14
Hvis der er nogle som har nogle gode ideer til events og sjove konkurrencer, vil jeg meget gerne høre om dem.

Oste-kast :p At kaste med en gammel ole er både sjovt og så lugter det ;p
Svar #2Re: Ideer til events?
[dp]232323
08-03-04 15:30

hvad med ko kast efter bondegård, ligesom til connect 9 http://www.nyheder.org/connectfiles/thumb/default.asp?show=Connect%2009/12/DCP02414.JPG&idir=Connect%2009/12/

eller hvad med harddisk eller cd kast
Svar #3Re: Ideer til events?
[dp]232323
08-03-04 16:31

Hvad med sjoveste/fedeste videoklip, hvor der indgår computer?

Her er et lille eksempel på hvad det kunne være, det er en fyr som har skilt en harddisk, hvorefter at han har installeret windows xp:
http://www.boegholm.dk/windows_xp_booting.wmv

Men det kunne eks også være hvis man har adgang til et kæmpe serverrum hvor man må lave en run visning i. Eller lignende.
Svar #4Re: Ideer til events?
Gæst
15-03-04 12:57
[quote]Hvis der er nogle som har nogle gode ideer til events og sjove konkurrencer, vil jeg meget gerne høre om dem.

Man kunne og så lave Screenshot event: hvem får lavet det fedeste screennshot i løbet af party´et??!
Svar #5Re: Ideer til events?
netroM
17-03-04 18:22
Det var en ret god idé

[quote]Hvis der er nogle som har nogle gode ideer til events og sjove konkurrencer, vil jeg meget gerne høre om dem.

Man kunne og så lave Screenshot event: hvem får lavet det fedeste screennshot i løbet af party´et??!
Svar #6Re: Ideer til events?
ZILvERtAIL
18-03-04 08:59
Hvad med en mod kon, hvor man vælger den fedeste mod...?
 Forum hovede oversigt  Forum oversigt  Besvar besked