![]() | ||
![]() | ||
Kommentar til side
| Svar #0 | Nyt forum på siden |
| vlx 01-03-04 00:46 | Så er den nye forum i luften, hvis nogle finder nogle fejl eller har nogle ønsker er i velkommen til at skrive dem her. |
| Svar #1 | Re: Nyt forum på siden |
| Snowball 01-03-04 10:12 | Så er den nye forum i luften, hvis nogle finder nogle fejl eller har nogle ønsker er i velkommen til at skrive dem her. Ser sku godt ud Peter. |
| Svar #2 | Re: Nyt forum på siden |
| vlx 01-03-04 10:26 | Ser sku godt ud Peter. Takker, men er lidt ked af at du har flere indlæg en mig, det må jeg jo heller gøre noget ved. --- Fordi jeg kan |
| Svar #3 | Re: Nyt forum på siden |
| vlx 01-03-04 10:37 | Glemt lige at sige, at der også komme en funktion så man kan få en email når der er nogle der svar på tråden. Funktionen forventes at være færdig i aften. --- Fordi jeg kan |
| Svar #4 | Re: Nyt forum på siden |
| Snowball 02-03-04 16:11 | Glemt lige at sige, at der også komme en funktion så man kan få en email når der er nogle der svar på tråden. Funktionen forventes at være færdig i aften. Nu er du jo admin over siden, så med ganske få klik, kan du jo sørge for at du har flere =) |
| Svar #5 | Re: Nyt forum på siden |
| vlx 05-03-04 01:32 | Nu er du jo admin over siden, så med ganske få klik, kan du jo sørge for at du har flere =) Det ville jo være snyd, og jeg har selvfølig husket at slette alle min test indlæg så de ikke tæller med :) Men nu virker det med email svar også, så behøver man ikke tjekke siden hele tiden for at se om der er svar. --- Fordi jeg kan |
| Forum hovede oversigt Forum oversigt Besvar besked | |