Send password
 Forum
 Ret profil
 Hitlist
 Besked system
 Opret profil
 Online Bruger

Kommentar til side
Svar #0Nyt forum på siden
vlx
01-03-04 00:46
Så er den nye forum i luften, hvis nogle finder nogle fejl eller har nogle ønsker er i velkommen til at skrive dem her.
Svar #1Re: Nyt forum på siden
Snowball
01-03-04 10:12
Så er den nye forum i luften, hvis nogle finder nogle fejl eller har nogle ønsker er i velkommen til at skrive dem her.

Ser sku godt ud Peter.
Svar #2Re: Nyt forum på siden
vlx
01-03-04 10:26
Ser sku godt ud Peter.

Takker, men er lidt ked af at du har flere indlæg en mig, det må jeg jo heller gøre noget ved.

---
Fordi jeg kan
Svar #3Re: Nyt forum på siden
vlx
01-03-04 10:37
Glemt lige at sige, at der også komme en funktion så man kan få en email når der er nogle der svar på tråden. Funktionen forventes at være færdig i aften.

---
Fordi jeg kan
Svar #4Re: Nyt forum på siden
Snowball
02-03-04 16:11
Glemt lige at sige, at der også komme en funktion så man kan få en email når der er nogle der svar på tråden. Funktionen forventes at være færdig i aften.

Nu er du jo admin over siden, så med ganske få klik, kan du jo sørge for at du har flere =)
Svar #5Re: Nyt forum på siden
vlx
05-03-04 01:32
Nu er du jo admin over siden, så med ganske få klik, kan du jo sørge for at du har flere =)

Det ville jo være snyd, og jeg har selvfølig husket at slette alle min test indlæg så de ikke tæller med :)

Men nu virker det med email svar også, så behøver man ikke tjekke siden hele tiden for at se om der er svar.

---
Fordi jeg kan
 Forum hovede oversigt  Forum oversigt  Besvar besked