Send password
 Forum
 Ret profil
 Hitlist
 Besked system
 Opret profil
 Online Bruger

Næste Connect
Svar #0Counter-Strike
Tribber
01-01-04 20:45
Jeg ved ikke med alle andre, men jeg ser generelt ingen grund til at lave en counter-strike 4on4 konkurrence istedet for 5on5, cs er nærmest altid blevet spillet som 5on5 så hvorfor ændre på det? det kan da godt være at en clan ikke kan stille med 5 mand, men så må de da finde et par standins - andet kan da ikke være rigtigt...
Flere protester tak, det kan være vi kan få 5on5 inført istedet for 4on4 lissom Warcraft blev ændret til Connect #15 - come on people...
Svar #1Re: Counter-Strike
netroM
01-03-04 04:12
Du skal tale med Clemme (clemme@compuclubk.dk), det er ham der er CompoCrew leder!

/MF

Jeg ved ikke med alle andre, men jeg ser generelt ingen grund til at lave en counter-strike 4on4 konkurrence istedet for 5on5, cs er nærmest altid blevet spillet som 5on5 så hvorfor ændre på det? det kan da godt være at en clan ikke kan stille med 5 mand, men så må de da finde et par standins - andet kan da ikke være rigtigt...
Flere protester tak, det kan være vi kan få 5on5 inført istedet for 4on4 lissom Warcraft blev ændret til Connect #15 - come on people...
Svar #2Re: Counter-Strike
NmE
02-03-04 12:16
så clemme, fix nu 5on5, så er alle glade ;)
Svar #3Re: Counter-Strike
action
02-03-04 18:33
Det ville jeg ikke finde så godt. :/
Da vi allerede har trænet i et par uger som 4on4 team.
Svar #4Re: Counter-Strike
Gæst
02-03-04 21:51
jeg ved mildest talt ikke hvad forskellen skulle være, udover antallet af deltagere på hvert hold. CS er langtfra en af mine store interesser, så derfor er jeg i fuld gang med at rekruttere en person eller 2 med forstand på CS, regler, maps osv. til at stå for det til Connect.

Hvad det så bliver, 5on5, 4on4 er op til ham/hende/dem
Svar #5Re: Counter-Strike
vlx
03-03-04 07:55

Der er nu oprettet en afstemning på forsiden, så må folk jo lige stemme om det, så få lige alle jeres clan medlemmer til at stemme folkens

---
Fordi jeg kan
Svar #6Re: Counter-Strike
vlx
03-03-04 20:45

Der er nu oprettet en afstemning på forsiden, så må folk jo lige stemme om det, så få lige alle jeres clan medlemmer til at stemme folkens

Jeg skal da lige love for der bliver stemt mange gang..... NOT

---
Fordi jeg kan
Svar #7Re: Counter-Strike
[dp]232323
03-03-04 22:28

Jeg skal da lige love for der bliver stemt mange gang..... NOT

Det viser jo at det er et meget vigtigt spørgsmål :-)
 Forum hovede oversigt  Forum oversigt  Besvar besked