Send password
 Forum
 Ret profil
 Hitlist
 Besked system
 Opret profil
 Online Bruger

Næste Connect
Svar #0Generals
Gæst
02-10-03 09:57
why the **** er der ikke generals...pengene er ligemeget vi skal bare have noget generals.
Svar #1Re: Generals
clemme
02-10-03 14:17
why the **** er der ikke generals...pengene er ligemeget vi skal bare have noget generals.

Fordi der ikke er nok folk der spiller det.
Til C#15 måtte jeg ud og snakke med flere deltagere og opfordre dem til at være med før der kom de 5 spillere som er minimum for at en compo bliver afholdt.
Svar #2Re: Generals
Snowball
06-10-03 14:32
Til C#15 måtte jeg ud og snakke med flere deltagere og opfordre dem til at være med før der kom de 5 spillere som er minimum for at en compo bliver afholdt.

Og hvis jeg ikke tager fejl, så kommer den også som punkt i suprise konkurrencen, så det er jo bare med at vælge den der hvis du gerne vil spille den.
Svar #3Re: Generals
Snowball
06-10-03 14:34

Og hvis jeg ikke tager fejl, så kommer den også som punkt i suprise konkurrencen, så det er jo bare med at vælge den der hvis du gerne vil spille den.

Vi har også før ladet folk selv oprette offentlige konkurrencer, så det kan du jo høre compo crewet om derude.
 Forum hovede oversigt  Forum oversigt  Besvar besked