Send password
 Forum
 Ret profil
 Hitlist
 Besked system
 Opret profil
 Online Bruger

Næste Connect
Svar #0Surprise spillet
Tribber
16-09-03 17:27
Det kunne være fedt med C & C Generals... men så skal der lige gøres opmærksom på dette, måske i form af at nævne det (på scenen af crewet), et andet fedt spil kunne være C & C Renegade, hvor det som nlvnt før bliver råbet ind i hovedet på folk...
Svar #1Re: Surprise spillet
clemme
17-09-03 09:39
Det kunne være fedt med C & C Generals... men så skal der lige gøres opmærksom på dette, måske i form af at nævne det (på scenen af crewet), et andet fedt spil kunne være C & C Renegade, hvor det som nlvnt før bliver råbet ind i hovedet på folk...

Vi havde C&C generals til C#15 som fast konkurrence, jeg måtte næsten ud og overtale folk til at installere spillet før vi fik 5 deltagere (som er minimum) med på C&C generals.

Det er også derfor den er fjernet fra de faste konkurrencer denne her gang, men derfor kan den jo sagtens være med i surprise :)
Svar #2Re: Surprise spillet
Gæst
23-09-03 12:46
Synes altid at Surprise konkurrencen er et Strategi spil...

Hvad med WolftenStein: Enemy Territory, det er gratis, så der er der flere, som kan være med, uden at de skal ud og købe spillet...

Synes lige jeg ville give min comment :)
Svar #3Re: Surprise spillet
ekki
26-09-03 12:02
CS 2on2 til Surprise please.
Svar #4Re: Surprise spillet
Affekatz
01-10-03 09:07
Jeg syns der er for meget CS... Hvof ik noget Halo?? Det når jo liiiige at komme i butikkerne inden Connect ^_^
 Forum hovede oversigt  Forum oversigt  Besvar besked