![]() | ||
![]() | ||
Næste Connect
| Svar #0 | Surprise spillet |
| Tribber 16-09-03 17:27 | Det kunne være fedt med C & C Generals... men så skal der lige gøres opmærksom på dette, måske i form af at nævne det (på scenen af crewet), et andet fedt spil kunne være C & C Renegade, hvor det som nlvnt før bliver råbet ind i hovedet på folk... |
| Svar #1 | Re: Surprise spillet |
| clemme 17-09-03 09:39 | Det kunne være fedt med C & C Generals... men så skal der lige gøres opmærksom på dette, måske i form af at nævne det (på scenen af crewet), et andet fedt spil kunne være C & C Renegade, hvor det som nlvnt før bliver råbet ind i hovedet på folk... Vi havde C&C generals til C#15 som fast konkurrence, jeg måtte næsten ud og overtale folk til at installere spillet før vi fik 5 deltagere (som er minimum) med på C&C generals. Det er også derfor den er fjernet fra de faste konkurrencer denne her gang, men derfor kan den jo sagtens være med i surprise :) |
| Svar #2 | Re: Surprise spillet |
| Gæst 23-09-03 12:46 | Synes altid at Surprise konkurrencen er et Strategi spil... Hvad med WolftenStein: Enemy Territory, det er gratis, så der er der flere, som kan være med, uden at de skal ud og købe spillet... Synes lige jeg ville give min comment :) |
| Svar #3 | Re: Surprise spillet |
| ekki 26-09-03 12:02 | |