Send password
 Forum
 Ret profil
 Hitlist
 Besked system
 Opret profil
 Online Bruger

Kommentar til side
Svar #0Alder
Gæst
08-05-03 09:02
Jeg vil gerne vide hvor gamle folk her på siden er? Jeg mener når man læser en artikel eller bare teksterne til div. screenshots. Der er SÅ mange stavefejl, det lader til at selv den værst stavende 12 årige kunne blive skribent her på siden. Hvad fanden er der galt med jer, hvis i ikke kan stave kan i sgu da bruge stavekontrol, eller hvad?
Svar #1Re: Alder
faetter
08-05-03 09:44
Ak ja, det er jo altid let at kritisere. Da vores side udelukkende er baseret på frivillig arbejdskraft, må man finde sig i bla. stavefejl. Men hvis du gerne vil have jobbet som kontrollant, kunne det da godt arrangeres. Nu vi taler om korrekt formulering, så burde du måske kigge din egen tekst efter en ekstra gang, citat: "Jeg vil gerne vide hvor...." der skal altså komma foran "hvor". Det samme gælder, citat: "Jeg mener når man læser..." her skal der være et komma foran "når". :D

Husk: Man skal ikke kaste med sten, hvis man selv bor i et glashus.

Jeg vil gerne vide hvor gamle folk her på siden er? Jeg mener når man læser en artikel eller bare teksterne til div. screenshots. Der er SÅ mange stavefejl, det lader til at selv den værst stavende 12 årige kunne blive skribent her på siden. Hvad fanden er der galt med jer, hvis i ikke kan stave kan i sgu da bruge stavekontrol, eller hvad?
Svar #2Re: Alder
Gæst
08-05-03 10:14
Ja formulering bragte du på banen ikke jeg... Du mente så heller ikke det er bare nogenlunde relevant at besvare mit spørgsmål eller? Det er helt OK hvis siden her holdes oppe af gratis, og elendig arbejdskraft, jeg kan jo bare holde mig væk.

Ses....ikke
Svar #3Re: Alder
Ole_Eskimo
08-05-03 16:44
Ja, gør det så er der andre der bliver glade. :D
Svar #4Re: Alder
raven_
11-05-03 22:37
Jeg er 20!

Svar #5Re: Alder
Gæst
15-06-03 20:16
Ja, gør det så er der andre der bliver glade. :D

Kunne ikke have sagt det bedre :D
 Forum hovede oversigt  Forum oversigt  Besvar besked