![]() | ||
![]() | ||
Næste Connect
| Svar #0 | Er det bare mig |
| slash 27-12-02 10:56 | Er det mig eller er Compuclub blevet lidt DØD.... Kunne sku godt snart tænke mig at der kommer lidt gang i siden lige som i gamle dag :o) Well det er måske bare mig.... |
| Svar #1 | Re: Er det bare mig |
| abefar 29-12-02 19:02 | Er det mig eller er Compuclub blevet lidt DØD.... Kunne sku godt snart tænke mig at der kommer lidt gang i siden lige som i gamle dag :o) Nej det er ikke bare dig.... Kan huske dengang der kunne komme 6 nyheder i løbet af en aften |
| Svar #2 | Re: Er det bare mig |
| [dp]232323 29-12-02 23:20 | Er det mig eller er Compuclub blevet lidt DØD.... Kunne sku godt snart tænke mig at der kommer lidt gang i siden lige som i gamle dag :o) For at der komme nogle nyheder er der jo nogen der skal skrive dem. Og det kniber åbenbart lige i øjeblikket. Men alle er jo velkommen til at skrive nogle, så det er bare at komme igang. |
| Svar #3 | Re: Er det bare mig |
| RexFox 13-01-03 12:38 | Ja, det er meget dødt ! Er det mig eller er Compuclub blevet lidt DØD.... Kunne sku godt snart tænke mig at der kommer lidt gang i siden lige som i gamle dag :o) |
| Svar #4 | Re: Er det bare mig |
| Snowball 16-01-03 19:59 | Er det mig eller er Compuclub blevet lidt DØD.... Kunne sku godt snart tænke mig at der kommer lidt gang i siden lige som i gamle dag :o) Ja, hvis i bare skrev 3 hver, så blev det jo til sex om dagen, og som alle ved/burde vide, så er sex jo ikke det værste der kunne ske. |
| Forum hovede oversigt Forum oversigt Besvar besked | |