Send password
 Forum
 Ret profil
 Hitlist
 Besked system
 Opret profil
 Online Bruger

Næste Connect
Svar #0Er det bare mig
slash
27-12-02 10:56
Er det mig eller er Compuclub blevet lidt DØD.... Kunne sku godt snart tænke mig at der kommer lidt gang i siden lige som i gamle dag :o)

Well det er måske bare mig....
Svar #1Re: Er det bare mig
abefar
29-12-02 19:02
Er det mig eller er Compuclub blevet lidt DØD.... Kunne sku godt snart tænke mig at der kommer lidt gang i siden lige som i gamle dag :o)

Nej det er ikke bare dig.... Kan huske dengang der kunne komme 6 nyheder i løbet af en aften
Svar #2Re: Er det bare mig
[dp]232323
29-12-02 23:20

Nej det er ikke bare dig.... Kan huske dengang der kunne komme 6 nyheder i løbet af en aften

For at der komme nogle nyheder er der jo nogen der skal skrive dem. Og det kniber åbenbart lige i øjeblikket. Men alle er jo velkommen til at skrive nogle, så det er bare at komme igang.
Svar #3Re: Er det bare mig
RexFox
13-01-03 12:38
Ja, det er meget dødt !

Svar #4Re: Er det bare mig
Snowball
16-01-03 19:59

For at der komme nogle nyheder er der jo nogen der skal skrive dem. Og det kniber åbenbart lige i øjeblikket. Men alle er jo velkommen til at skrive nogle, så det er bare at komme igang.

Ja, hvis i bare skrev 3 hver, så blev det jo til sex om dagen, og som alle ved/burde vide, så er sex jo ikke det værste der kunne ske.
 Forum hovede oversigt  Forum oversigt  Besvar besked