![]() | ||
![]() | ||
Internet/software
| Svar #0 | SKAL HA AT VIDE OM HVORDAN I LAVER DEN HJEMMESIDE DER ER TIL CONNET, DEN SOM MAN KUN KAN SE NÅR MAN ER PÅ LAN |
| Sc0Rpi0N 05-11-02 13:26 | SKAL HA AT VIDE OM HVORDAN I LAVER DEN HJEMMESIDE DER ER TIL CONNET, DEN SOM MAN KUN KAN SE NÅR MAN ER PÅ LAN.... sagen er den at jeg skal holde et minder lan party og jeg skan lave sådan en Side men jeg ved ikke om det kan laves i ASP.. !?? kan det det. !?? og hvordan laver i det endlig !?? Hilsen Sc0Rpi0N sc0rpi0n_the_bad_ass@hotmail.com |
| Svar #1 | Re: SKAL HA AT VIDE OM HVORDAN I LAVER DEN HJEMMESIDE DER ER TIL CONNET, DEN SOM ... |
| vlx 05-11-02 14:47 | SKAL HA AT VIDE OM HVORDAN I LAVER DEN HJEMMESIDE DER ER TIL CONNET, DEN SOM MAN KUN KAN SE NÅR MAN ER PÅ LAN.... HOLD OP MED AT RÅBE!! Hvis du skal havde et site der kun kan ses intern laver du enten et ip check så kun dem der er til lan kan komme ind på siden. Ellers kan du også bare sætte en server op der kun sider på det interne net. sagen er den at jeg skal holde et minder lan party og jeg skan lave sådan en Side men jeg ved ikke om det kan laves i ASP.. !?? kan det det. !?? Ja, vores intranet er lave i asp og hvordan laver i det endlig !?? Du starter med at skrive <% og så skiver du en masse vbscript og når du så er færdig med at koden skriver du %> igen |
| Svar #2 | Re: SKAL HA AT VIDE OM HVORDAN I LAVER ommelet DEN HJEMMESIDE DER ER TIL CONNET, DEN SOM ... |
| The Baptizer 05-11-02 19:58 | Du starter med at skrive <% LÅL, så simpelt som du kan forklare det. Kan du ikke også lige lære mig noget Flash!? |
| Svar #3 | Re: SKAL HA AT VIDE OM HVORDAN I LAVER ommelet DEN HJEMMESIDE DER ER TIL CONNET, DEN SOM ... |
| fonsie 06-11-02 11:41 | Du starter med at skrive <% LOL Hvis alt bare var så let ;-) |
| Svar #4 | Re: SKAL HA AT VIDE OM HVORDAN I LAVER DEN HJEMMESIDE DER ER TIL CONNET, DEN SOM MAN KUN KAN SE NÅR MAN ER PÅ LAN |
| Sc0Rpi0N 07-11-02 11:48 | Nogle der har någet sol jeg kan Få et Script jeg kan Få hvor det med ip Sjovet er lavet, ved ikke lige hvordan jeg kan begønde.,. TAK Jeg er på #Esbjerg på mIRC og hedder |Sc0Rpi0N| På forhånd TAK... |
| Svar #5 | Re: SKAL HA AT VIDE OM HVORDAN I LAVER DEN HJEMMESIDE DER ER TIL CONNET, DEN SOM MAN KUN KAN SE NÅR MAN ER PÅ LAN |
| MassMan 07-11-02 15:21 | Nogle der har någet sol jeg kan Få et Script jeg kan Få hvor det med ip Sjovet er lavet, ved ikke lige hvordan jeg kan begønde.,. Du kan starte med at give mening. |
| Svar #6 | Re: SKAL HA AT VIDE OM HVORDAN I LAVER ommelet DEN HJEMMESIDE DER ER TIL CONNET, DEN SOM ... |
| faetter 08-11-02 14:46 | Du starter med at skrive <% Flash, det er da noget der sidder i et kamera. Man kan købe dem i bla. bilka, spørg evt. dem om hvordan man laver dem :-D |
| Forum hovede oversigt Forum oversigt Besvar besked | |