Send password
 Forum
 Ret profil
 Hitlist
 Besked system
 Opret profil
 Online Bruger

Internet/software
Svar #0SKAL HA AT VIDE OM HVORDAN I LAVER DEN HJEMMESIDE DER ER TIL CONNET, DEN SOM MAN KUN KAN SE NÅR MAN ER PÅ LAN
Sc0Rpi0N
05-11-02 13:26
SKAL HA AT VIDE OM HVORDAN I LAVER DEN HJEMMESIDE DER ER TIL CONNET, DEN SOM MAN KUN KAN SE NÅR MAN ER PÅ LAN....

sagen er den at jeg skal holde et minder lan party og jeg skan lave sådan en Side men jeg ved ikke om det kan laves i ASP.. !?? kan det det. !??

og hvordan laver i det endlig !??

Hilsen Sc0Rpi0N
sc0rpi0n_the_bad_ass@hotmail.com
Svar #1Re: SKAL HA AT VIDE OM HVORDAN I LAVER DEN HJEMMESIDE DER ER TIL CONNET, DEN SOM ...
vlx
05-11-02 14:47
SKAL HA AT VIDE OM HVORDAN I LAVER DEN HJEMMESIDE DER ER TIL CONNET, DEN SOM MAN KUN KAN SE NÅR MAN ER PÅ LAN....

HOLD OP MED AT RÅBE!!

Hvis du skal havde et site der kun kan ses intern laver du enten et ip check så kun dem der er til lan kan komme ind på siden. Ellers kan du også bare sætte en server op der kun sider på det interne net.
sagen er den at jeg skal holde et minder lan party og jeg skan lave sådan en Side men jeg ved ikke om det kan laves i ASP.. !?? kan det det. !??

Ja, vores intranet er lave i asp

og hvordan laver i det endlig !??

Du starter med at skrive <%

og så skiver du en masse vbscript og når du så er færdig med at koden skriver du %> igen
Svar #2Re: SKAL HA AT VIDE OM HVORDAN I LAVER ommelet DEN HJEMMESIDE DER ER TIL CONNET, DEN SOM ...
The Baptizer
05-11-02 19:58

og så skiver du en masse vbscript og når du så er færdig med at koden skriver du %> igen

LÅL, så simpelt som du kan forklare det.

Kan du ikke også lige lære mig noget Flash!?
Svar #3Re: SKAL HA AT VIDE OM HVORDAN I LAVER ommelet DEN HJEMMESIDE DER ER TIL CONNET, DEN SOM ...
fonsie
06-11-02 11:41

LOL Hvis alt bare var så let ;-)
Svar #4Re: SKAL HA AT VIDE OM HVORDAN I LAVER DEN HJEMMESIDE DER ER TIL CONNET, DEN SOM MAN KUN KAN SE NÅR MAN ER PÅ LAN
Sc0Rpi0N
07-11-02 11:48
Nogle der har någet sol jeg kan Få et Script jeg kan Få hvor det med ip Sjovet er lavet, ved ikke lige hvordan jeg kan begønde.,.

TAK

Jeg er på #Esbjerg på mIRC og hedder |Sc0Rpi0N|

På forhånd TAK...
Svar #5Re: SKAL HA AT VIDE OM HVORDAN I LAVER DEN HJEMMESIDE DER ER TIL CONNET, DEN SOM MAN KUN KAN SE NÅR MAN ER PÅ LAN
MassMan
07-11-02 15:21
Nogle der har någet sol jeg kan Få et Script jeg kan Få hvor det med ip Sjovet er lavet, ved ikke lige hvordan jeg kan begønde.,.

TAK

Jeg er på #Esbjerg på mIRC og hedder |Sc0Rpi0N|

På forhånd TAK...

Du kan starte med at give mening.
Svar #6Re: SKAL HA AT VIDE OM HVORDAN I LAVER ommelet DEN HJEMMESIDE DER ER TIL CONNET, DEN SOM ...
faetter
08-11-02 14:46

Flash, det er da noget der sidder i et kamera. Man kan købe dem i bla. bilka, spørg evt. dem om hvordan man laver dem :-D
 Forum hovede oversigt  Forum oversigt  Besvar besked