Send password
 Forum
 Ret profil
 Hitlist
 Besked system
 Opret profil
 Online Bruger

Næste Connect
Svar #0hmm... Vindere i Lyn konkurencen
ostehaps
01-11-02 15:38
Hvornår bliver vinderne af den lyn konkurence valgt ud ?? den om hvad CCCC står for (CompuClub Challenge Club)
Svar #1Re: hmm... Vindere i Lyn konkurencen
Gæst
03-11-02 01:53
Hvornår bliver vinderne af den lyn konkurence valgt ud ?? den om hvad CCCC står for (CompuClub Challenge Club)

Navnet blev offentliggjort til connect #14 - Er ikke sikker men mener han hed Frost eller sådan noget
Svar #2Re: hmm... Vindere i Lyn konkurencen
ostehaps
03-11-02 13:57
Navnet blev offentliggjort til connect #14 - Er ikke sikker men mener han hed Frost eller sådan noget

ikk det jeg mener...

der var en Lyn konkurence FØR connect #14 hvor man skulle gætte hvad CCCC stod for.... Frost vandt selve CCCC....
Svar #3Re: hmm... Vindere i Lyn konkurencen
TheGhost
03-11-02 17:09

ikk det jeg mener...

der var en Lyn konkurence FØR connect #14 hvor man skulle gætte hvad CCCC stod for.... Frost vandt selve CCCC....

Gad jeg oss godt at vide..var der ikke 15 spil ???
Svar #4Re: hmm... Vindere i Lyn konkurencen
slash
22-03-03 13:24

ikk det jeg mener...

Gad jeg oss godt at vide..var der ikke 15 spil ???

Jeg vandt et spil til PS2 "Lego Racer" hehe og det var en TYSK version.
 Forum hovede oversigt  Forum oversigt  Besvar besked