Send password
 Forum
 Ret profil
 Hitlist
 Besked system
 Opret profil
 Online Bruger

Næste Connect
Svar #0Evaluering
godfather
21-10-02 14:21
Hvis nogen har konstruktive kommentarer til Connect #14, så vil vi meget gerne høre dem, enten her eller på email.
(Nej, det er ikke nødvendigt at kommentere på internetforbindelsen, vi ved godt at den kørte for dårligt :))
Svar #1Re: Evaluering
ostehaps
21-10-02 15:33
Hvis nogen har konstruktive kommentarer til Connect #14, så vil vi meget gerne høre dem, enten her eller på email.
(Nej, det er ikke nødvendigt at kommentere på internetforbindelsen, vi ved godt at den kørte for dårligt :))

fredag tror jeg det var, hvor i spillede aaaalt for høj musik i lidt for lang tid.... man blev næsten tonedøv af det fordi det kørte så lang tid.... ved ikke om det var meningen om det skulle køre så lang tid eller hvad det skulle..
Svar #2Re: Evaluering
Grislo
21-10-02 16:08

Jeg synes crewet gjorde et virkelig godt stykke arbejde (som sædvanligt;) ).

Okay, det var så ikke lige en konstruktiv kommentar, men jeg synes de skal ha' lidt ros :)
Svar #3Re: Evaluering
TheGhost
21-10-02 19:42

Jeg synes crewet gjorde et virkelig godt stykke arbejde (som sædvanligt;) ).

Okay, det var så ikke lige en konstruktiv kommentar, men jeg synes de skal ha' lidt ros :)

Jeg syns auktionen skal ha en hånd *gg*...MEN GRISLO, HVOR F***** BLEV MINE 2 KRONER AF..FYFY SLEMME KNÆGT...kan i ikke prøve at dele nettet op, som i Aars, nogle borde der kører med bedre internet, og nogle der mest er sat op til lan..man kunne jo lave en prisforskel??...jeg er sq villig til at betale lidt mer, spiller så godt som kun online, så jeg sad og kedede mig en del..og så lige lidt ris til events..der var ikke meget der skete på de fastsatte tidspunkter, der er irriterende hvis man lige har passet det ind med noget man skal...og så bliver jeg lige nødt til at kommentere bordopstillingen...FEDT INITIATIV, syns sq det var sjovt, lad os prøve det igen (er det mig eller krymper bordene?, der er sq ikk meget plads)...og Cocio var der nok af..takker kiosken for go service (vi har vel alle svært ved at regne kl. lort om morgenen)......ærgeligt der ikke er t-shirts, dem kan man ikk få nok af...er klar til næste gang, håber logoet blir, :Connect#15 nu med internet..*gg..takker for et godt party..
Svar #4Re: Evaluering
FeliX
21-10-02 20:23
Kiosken...
Syntes der manglede noget alternativ til drikkevare (Jeg peger i retning af sprite/7up/faxe kondi) Eftersom fanta og coca-cola ikke er det eneste folk ville drikke ?
Priserne var i orden, og mad var der nok af (Ihvertfald hver gang jeg var der oppe 8[/quote].) Det ville være dejligt hvis i ville lave aftaler med andre pizzariaer (Enten droppe det nuværende eller have flere) eftersom de pizzaer de lavede smagte af **** og var alt for små (Ihvertfald familie pizzaerne) - Vi bestilte fra mama's et eller andet på www.justeat.dk - det var meget bedre :)

Evetns...
Syntes tidsplanen og arrangeringen virkede okay, men alt for mange forsinkelser - Og synd med aflysning af linux leksion. Men forsinkelserne ødelagde en hel del for en, hvis man havde planlagt noget efter den officielle tidsplan.
Casemod workshop er 5 gange 5 stjernet, det var simpelthen for fedt at lave sådan noget oh hjælpe folk der til daglig ikke selv har muligheden for at gå i krig med sådan noget. En/et linux "workshop"/foredag ville bare have været prikken over i'et

Konkurrencer...
Der manglede CS 2on2 og webdesign konkurrence vil jeg mene :) Men det overlevede vi vel nok uden, mhs. til præmier ved jeg godt at sponsorer ikke hænger på træerne, og det er fedt i tager hvad i kan... Men lego/gameboy spil er ikke lige det fedeste :|

Bordopstillingen var også fed, i stedet for de kedelige lange trængte borde. Jeg havde bare noget bøvl med at min stikdåse ikke passede med de opstillede stikdåser ved bordene, men kunne putte min i en af de andres - Så det gik lige.

Sove mulighederne var også fine, men toiletterne var noget være lort (Ved godt det ikke er crew's skyld, men nogle røvhuller der ikke kan finde ud af at opføre sig ordenligt og tage lidt ansvar i at ryde op efter sig selv) og det var lidt træls at løbe over i sovesalen for at komme på toilet fordi man ikke gad ud på dem der :)
Og så skulle der indføres en bøde på 5000 kr for at brække sig ude foran sovesalen ! 8[/quote]
Bade faciliteterne turde jeg ikke en gang at overveje da jeg så dem... :)

Håber på at internettet kommer til at køre bedre næste gang, samt at tidsplanen bliver overholdt :) Ellers masser af ros til crew og tak for et fedt netparty.
Svar #5Re: Evaluering
Grislo
21-10-02 22:28
Jeg syns auktionen skal ha en hånd *gg*...MEN GRISLO, HVOR F***** BLEV MINE 2 KRONER AF..FYFY SLEMME KNÆGT...

Nå ja.. Det havde jeg sgu helt glemt, dem må jeg lige skylde til næste gang :p

Men så skal jeg også ha' noget ketchup.. ;)

Auktionen var en god ide, hvis folk får det at vide tidligere næste gang skal der da nok blive solgt nogle flere ting.
Svar #6Re: Evaluering
ostehaps
22-10-02 09:19
Kiosken...
Syntes der manglede noget alternativ til drikkevare (Jeg peger i retning af sprite/7up/faxe kondi) Eftersom fanta og coca-cola ikke er det eneste folk ville drikke ?
Priserne var i orden, og mad var der nok af (Ihvertfald hver gang jeg var der oppe 8.) Det ville være dejligt hvis i ville lave aftaler med andre pizzariaer (Enten droppe det nuværende eller have flere) eftersom de pizzaer de lavede smagte af **** og var alt for små (Ihvertfald familie pizzaerne) - Vi bestilte fra mama's et eller andet på www.justeat.dk - det var meget bedre :)

Evetns...
Syntes tidsplanen og arrangeringen virkede okay, men alt for mange forsinkelser - Og synd med aflysning af linux leksion. Men forsinkelserne ødelagde en hel del for en, hvis man havde planlagt noget efter den officielle tidsplan.
Casemod workshop er 5 gange 5 stjernet, det var simpelthen for fedt at lave sådan noget oh hjælpe folk der til daglig ikke selv har muligheden for at gå i krig med sådan noget. En/et linux "workshop"/foredag ville bare have været prikken over i'et

Konkurrencer...
Der manglede CS 2on2 og webdesign konkurrence vil jeg mene :) Men det overlevede vi vel nok uden, mhs. til præmier ved jeg godt at sponsorer ikke hænger på træerne, og det er fedt i tager hvad i kan... Men lego/gameboy spil er ikke lige det fedeste :|

Bordopstillingen var også fed, i stedet for de kedelige lange trængte borde. Jeg havde bare noget bøvl med at min stikdåse ikke passede med de opstillede stikdåser ved bordene, men kunne putte min i en af de andres - Så det gik lige.

Sove mulighederne var også fine, men toiletterne var noget være lort (Ved godt det ikke er crew's skyld, men nogle røvhuller der ikke kan finde ud af at opføre sig ordenligt og tage lidt ansvar i at ryde op efter sig selv) og det var lidt træls at løbe over i sovesalen for at komme på toilet fordi man ikke gad ud på dem der :)
Og så skulle der indføres en bøde på 5000 kr for at brække sig ude foran sovesalen ! 8

Håber på at internettet kommer til at køre bedre næste gang, samt at tidsplanen bliver overholdt :) Ellers masser af ros til crew og tak for et fedt netparty.

Til det med toialetterne hvis du havde været smart havde du tjekket børnetoialetterne helt nede bagerst i salen... nede ved crew rummet ude bagved.. lige før det var der 2 toialetter som var helt fine... i vert fald de gange jeg brugte dem...
Svar #7Re: Evaluering
ImpulzE
22-10-02 09:20
Det var ganske vældig connect (igen).... Men der hvor jeg er lidt :( over er forsinkelser, nettet og toiletterne som var fuld af lort hele tiden...

Nu var det godt at jeg vandt i cola crashing igen ;DDDD...
Men tilbage til net partyet, så synes jeg også at bord opstillingen var meget godt, for man skal prøve noget nyt ;D men det var det og vi ses til connect#15 som bliver feeed ;D
Svar #8Re: Evaluering
FeliX
22-10-02 13:52
Kiosken...
Priserne var i orden, og mad var der nok af (Ihvertfald hver gang jeg var der oppe 8.) Det ville være dejligt hvis i ville lave aftaler med andre pizzariaer (Enten droppe det nuværende eller have flere) eftersom de pizzaer de lavede smagte af **** og var alt for små (Ihvertfald familie pizzaerne) - Vi bestilte fra mama's et eller andet på www.justeat.dk - det var meget bedre :)

Evetns...

Konkurrencer...

Og så skulle der indføres en bøde på 5000 kr for at brække sig ude foran sovesalen ! 8

Til det med toialetterne hvis du havde været smart havde du tjekket børnetoialetterne helt nede bagerst i salen... nede ved crew rummet ude bagved.. lige før det var der 2 toialetter som var helt fine... i vert fald de gange jeg brugte dem...

Hehe okay :)
En anden ting jeg syntes er for sløvt her efter, er at websiden her ikke er opdateret med info om det forgangne c#14 og det næste c#15 - Eller at info om at c#14 er det næste i det mindste bliv fjernet :) - Og så vil vi godt se billeder fra connect#14 plz :)
 Forum hovede oversigt  Forum oversigt  Besvar besked