![]() | ||
![]() | ||
Næste Connect
| Svar #0 | 2 stk. GBC Lego Island II |
| Ole_Eskimo 02-10-02 22:34 | Altså er det kun mig der synes at det er lidt nollert at man kan vinde 2 stk. GBC Lego Island II spil (2*299=598,-)!?!?!?!?!! |
| Svar #1 | Re: 2 stk. GBC Lego Island II |
| UbbE 03-10-02 00:25 | Altså er det kun mig der synes at det er lidt nollert at man kan vinde 2 stk. GBC Lego Island II spil (2*299=598,-)!?!?!?!?!! Omg enig, hvad skal vi bruge alle de LEGO spil til??? Sælg dem på gaden og fix nogle ordentlige præmier, en bunke LEGO spil er da lige en tand for lame... |
| Svar #2 | Re: 2 stk. GBC Lego Island II |
| Gæst 03-10-02 10:17 | Altså er det kun mig der synes at det er lidt nollert at man kan vinde 2 stk. GBC Lego Island II spil (2*299=598,-)!?!?!?!?!! Nemlig, hvad i alverden skal vi med det ? Men det er nok desværre det eneste de har fået mulighed for at få sponsoreret :| Og det er da bedre end ingenting.... |
| Svar #3 | Re: 2 stk. GBC Lego Island II |
| faetter 03-10-02 18:01 | Nu er det imidlertid en bred aldersgruppe, vi henvender os til. Pt. er der jo også over 10.000,- gode danske kroner i præmiepuljen. LEGO-Mindstorm serien benyttes bla. på flere danske universiteter ifm. forskning i robot-teknologi. Så der skulle være noget for alle. Desuden ville CompuClub da også være godt åndsvage, hvis de sagde nej til et så stort sponsorat fra LEGO. :-) Altså er det kun mig der synes at det er lidt nollert at man kan vinde 2 stk. GBC Lego Island II spil (2*299=598,-)!?!?!?!?!! |
| Svar #4 | Re: 2 stk. GBC Lego Island II |
| netroM 03-10-02 22:39 | Til Ole_eskimo og Ubbe. I kan tage det helt roligt, så hvis i skulle være så "hueldige" at vinde nogle af omtalte spil, vil de bare gå tilbage i puljen! - Morten Fjord Nu er det imidlertid en bred aldersgruppe, vi henvender os til. Pt. er der jo også over 10.000,- gode danske kroner i præmiepuljen. |
| Svar #5 | Re: 2 stk. GBC Lego Island II |
| UbbE 04-10-02 02:52 | Helt ok med mig... Skulle jeg vinde nogle af de LEGO spil, smider jeg dem gerne tilbage i puljen til dem som har lyst til at vinde et af dem... Jeg kommer for at få spillet en masse, men må sige at konkurrence præmierne trækker jo også, men lige LEGO spil! :/ Tjah i bund og grund overlever jeg vel nok, kan da godt forstå Compuclub ikke takker nej til sådanne sponsorater... Så GL med det... :) Til Ole_eskimo og Ubbe. |
| Svar #6 | Re: 2 stk. GBC Lego Island II |
| UbbE 04-10-02 02:53 | Skal self. siges at jeg kommer for at spille en masse Wc3, så håber der en masse andre RTS gamers som også for sig taget sammen og kommer forbi Connect!? Håber vi ses... Helt ok med mig... Skulle jeg vinde nogle af de LEGO spil, smider jeg dem gerne tilbage i puljen til dem som har lyst til at vinde et af dem... |
| Svar #7 | Re: 2 stk. GBC Lego Island II |
| Gæst 04-10-02 09:44 | Det er da lidt plad at vinde LEGO Island II;(Jubii); jeg VIL bare vinde dem (haha) håber også vi for spillet en del War3 og CS............ Zez til connect #13 |
| Svar #8 | Re: 2 stk. GBC Lego Island II |
| Boost 06-10-02 16:13 | Det er da lidt plad at vinde LEGO Island II;(Jubii); jeg VIL bare vinde dem (haha) håber også vi for spillet en del War3 og CS............ Zez til connect #13 Nu er det så godtnok Connect 14 men lad nu det ligge. |
| Svar #9 | Re: 2 stk. GBC Lego Island II |
| darkz 09-10-02 18:24 | Det er da lidt plad at vinde LEGO Island II;(Jubii); jeg VIL bare vinde dem (haha) håber også vi for spillet en del War3 og CS............ Zez til connect #13 Hvis jeg Vandt de spil ville jeg bare give dem til min fætter på 5 ? tror ikke selv jeg kunne bruge dem ;) Cya @ Connect #14 |
| Svar #10 | Re: 2 stk. GBC Lego Island II |
| stimorol 12-10-02 16:54 | Til nEtrom hvis jeg er så "heldig" at vinde går jeg sq ud og køber en GBC :-) |
| Svar #11 | Re: 2 stk. GBC Lego Island II |
| Bardock-Sama 17-10-02 00:25 | Er jeg den eneste der elsker Lego??? |
| Forum hovede oversigt Forum oversigt Besvar besked | |