![]() | ||
![]() | ||
Hardware
| Svar #0 | P4 hmm sat i forkert ? |
| s1nbazz 22-09-02 23:52 | jeg har idag lige smadret min P4 2000 og er total depri har så et ? ... ang den efter jeg prøvede at sætte den i bundkortet lød det som om den kom rigtig i. men der er vist et par af de der stænger der blev bøjet under dette process.. kan jeg kan så ik se noget på min .. dvs den tænder ik... og hvad med bund kortet er det brændtsammen... aner jo ikke en skid om det ... fark jeg er depri sry mit sprog... men de er jo dyrer-.. men jeg tror ik den er brænd sammen bundkortet da cpuen ---de stænger kun er bleven bøjet.. håber jeg kun bliver nød til at købe en ny cpu... har jo ik forsikring på sådan et styk arb... |
| Svar #1 | Re: P4 hmm sat i forkert ? |
| Gæst 23-09-02 06:48 | Det er sq da oxo noget farligt noget selv at rode med, når du ikke har forstand på det, for at bruge dine egne ord. Det er sq mange ting der kan gå galt når man samler comps, nogle ting behøver ikke være synlige fejl. Så må vi da bare håbe du har lært et eller andet af det... jeg har idag lige smadret min P4 2000 og er total depri |
| Svar #2 | Re: P4 hmm sat i forkert ? |
| The Baptizer 23-09-02 11:33 | Hvis det bare er et enkelt ben på CPU'en der er bøjet, så prøv at se om du ikke kan rette den ud igen. Men gør det forsigtigt, hvis den brækker er du på den! Du har sandsyneligvis ikke futtet noget som helst af ved det du har lavet, men du må sq da ha' mast lidt til for at komme til at bøje et ben sådan? |
| Svar #3 | Re: P4 hmm sat i forkert ? |
| Gæst 30-09-02 12:24 | Hvis det bare er et enkelt ben på CPU'en der er bøjet, så prøv at se om du ikke kan rette den ud igen. Men gør det forsigtigt, hvis den brækker er du på den! nu har jeg fået ordnet den .... vidste bare ik hvad jeg skulle gøre ... derfor... og selvfølgelig har jeg lært noget af det... nobody´s perfect.... |
| Svar #4 | Re: P4 hmm sat i forkert ? |
| Gæst 30-09-02 12:26 | ellers. tak jeg prøvede osse at rette den ud... men det hjalp ik ...... tak for hjælpen.. har fået en ny den var ellers dyr.. må jeg hils og sige |
| Forum hovede oversigt Forum oversigt Besvar besked | |