Send password
 Forum
 Ret profil
 Hitlist
 Besked system
 Opret profil
 Online Bruger

Internet/software
Svar #0Hvad sker der for ICQ
faetter
31-07-02 11:48
Sig mig har ICQ valgt at hive stikket ud, eller er deres maskiner bare blevet overophedet??? Bare at komme ind på www.icq.com er lidt af en prøvelse, og det er jo nærmest umuligt at connecte sin ICQ-klient....
Svar #1Re: Hvad sker der for ICQ
[SoDE]Twig
01-08-02 14:38
Jeg ved ikke helt hvad der sker...So far ser det ud til, at problemet er størst hos folk, der bruger Esenet. Undertegnede har også problemer med at connecte på normal vis, men hvis man i stedet bruger Trillian, er der ikke noget problem.

Twig

Sig mig har ICQ valgt at hive stikket ud, eller er deres maskiner bare blevet overophedet??? Bare at komme ind på www.icq.com er lidt af en prøvelse, og det er jo nærmest umuligt at connecte sin ICQ-klient....
Svar #2Re: Hvad sker der for ICQ
The Baptizer
01-08-02 18:20
Jeg ved ikke helt hvad der sker...So far ser det ud til, at problemet er størst hos folk, der bruger Esenet. Undertegnede har også problemer med at connecte på normal vis, men hvis man i stedet bruger Trillian, er der ikke noget problem.

Twig

Jeg har ikke haft nogle problemer med ICQ (jeg er så heller ikke på esenet), men jeg har godt lagt mærke til at antallet af online brugere har været noget mindre end normalt de sidste par dage.
Svar #3Re: Hvad sker der for ICQ
Gæst
04-08-02 15:29
Har godt hørt nogle der havde problemmer ,men os fra gjesing området har ikke haft problemer med at connecte til ICQ
 Forum hovede oversigt  Forum oversigt  Besvar besked