Send password
 Forum
 Ret profil
 Hitlist
 Besked system
 Opret profil
 Online Bruger

Næste Connect
Svar #0Er jeg den eneste ?
Gæst
04-07-02 23:16
Vi har stadig ikke fundet en nøjagtig dato for næste Connect, men vi regner med, at det bliver sidst i juli måned. <----- er jeg den eneste der står og undre mig over om der snart kommer en update til den der besked hva er der 3 uger eller noget til i fyre den af ? ville gerne snart ahve bedsked ikke for at presse på :(
Svar #1Re: Er jeg den eneste ?
vlx
05-07-02 13:16
Vi har stadig ikke fundet en nøjagtig dato for næste Connect, men vi regner med, at det bliver sidst i juli måned. <----- er jeg den eneste der står og undre mig over om der snart kommer en update til den der besked hva er der 3 uger eller noget til i fyre den af ? ville gerne snart ahve bedsked ikke for at presse på :(

Du skal nok ikke regen med et stort connect til sommer, men i uge 42 vender vi voldsom tilbage!!
Svar #2Re: Er jeg den eneste ?
TheGhost
05-07-02 18:34

Du skal nok ikke regen med et stort connect til sommer, men i uge 42 vender vi voldsom tilbage!!

WHAAAAAAAAAAAAAT, ingen sommerconnect....... det er da løgn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Svar #3Re: Er jeg den eneste ?
ImpulzE
05-07-02 20:01

WHAAAAAAAAAAAAAT, ingen sommerconnect....... det er da løgn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NNNNNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Svar #4Re: Er jeg den eneste ?
Boost
06-07-02 02:07

NNNNNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Problemet er jo som med så meget andet at det ikke arrangerer sig selv - og vi er jo ligeså dovne som så mange andre.

Det er jo ikke det eneste i vores liv.
Svar #5Re: Er jeg den eneste ?
Gæst
06-07-02 12:31
Så der bliver slet ikke noget sommer connect ? Ærgeligt =((

Kan vel altid glæde sig til Connect i efterårsferien så ? =)

God ferie kogere =)
Svar #6Re: Er jeg den eneste ?
Boost
06-07-02 14:28

God ferie kogere =)

Det er da ihvertfald planen.
Det kunne godt være man lige skulle få brygget et eller sammen til en nyhed så alle kan se hvad der foregår.
Svar #7Re: Er jeg den eneste ?
neuroman
06-07-02 22:38

God ferie kogere =)

Det er da ihvertfald planen.
Det kunne godt være man lige skulle få brygget et eller sammen til en nyhed så alle kan se hvad der foregår.

TIS :D så har jeg jo INTET at lave hele ferien :(
Svar #8Re: Er jeg den eneste ?
Gæst
06-07-02 23:05
Hva sker der !!!! altås først så skriver i at der komemr et connect så planlægger man og aflyser i hoved og røv også kommer derf kein aligevel ? hva fanden er meningen :( ikke fordi at jeg vil brokke mig synes bare det er lidt vel rigeligt u organiseret :(
Svar #9Re: Er jeg den eneste ?
Boost
07-07-02 00:26
Hva sker der !!!! altås først så skriver i at der komemr et connect så planlægger man og aflyser i hoved og røv også kommer derf kein aligevel ? hva fanden er meningen :( ikke fordi at jeg vil brokke mig synes bare det er lidt vel rigeligt u organiseret :(

Læg mærke til at der står "regner med" under der hvor der er skrevet noget om et party i sommerferien.
Mht. uorganiseret - sådan er friviligt arbejde... om man så kan lide det eller ej.
Svar #10Re: Er jeg den eneste ?
TheGhost
11-07-02 14:29

God ferie kogere =)

Hvad med tørrefolkene, de må vel også ha´ en god ferie? %\
Svar #11Re: Er jeg den eneste ?
Gæst
15-07-02 12:18

God ferie kogere =)

Hvad med tørrefolkene, de må vel også ha´ en god ferie? %\

Jamen self. må de det !! My mistake kun at begrænse den bemærkning til "kogerne"... =P

Må kogere, tørfolk og alle derimellem have en rigtig god ferie =))))))
 Forum hovede oversigt  Forum oversigt  Besvar besked