![]() | ||
![]() | ||
Næste Connect
| Svar #0 | Er jeg den eneste ? |
| Gæst 04-07-02 23:16 | Vi har stadig ikke fundet en nøjagtig dato for næste Connect, men vi regner med, at det bliver sidst i juli måned. <----- er jeg den eneste der står og undre mig over om der snart kommer en update til den der besked hva er der 3 uger eller noget til i fyre den af ? ville gerne snart ahve bedsked ikke for at presse på :( |
| Svar #1 | Re: Er jeg den eneste ? |
| vlx 05-07-02 13:16 | Vi har stadig ikke fundet en nøjagtig dato for næste Connect, men vi regner med, at det bliver sidst i juli måned. <----- er jeg den eneste der står og undre mig over om der snart kommer en update til den der besked hva er der 3 uger eller noget til i fyre den af ? ville gerne snart ahve bedsked ikke for at presse på :( Du skal nok ikke regen med et stort connect til sommer, men i uge 42 vender vi voldsom tilbage!! |
| Svar #2 | Re: Er jeg den eneste ? |
| TheGhost 05-07-02 18:34 | Vi har stadig ikke fundet en nøjagtig dato for næste Connect, men vi regner med, at det bliver sidst i juli måned. <----- er jeg den eneste der står og undre mig over om der snart kommer en update til den der besked hva er der 3 uger eller noget til i fyre den af ? ville gerne snart ahve bedsked ikke for at presse på :( WHAAAAAAAAAAAAAT, ingen sommerconnect....... det er da løgn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
| Svar #3 | Re: Er jeg den eneste ? |
| ImpulzE 05-07-02 20:01 | Vi har stadig ikke fundet en nøjagtig dato for næste Connect, men vi regner med, at det bliver sidst i juli måned. <----- er jeg den eneste der står og undre mig over om der snart kommer en update til den der besked hva er der 3 uger eller noget til i fyre den af ? ville gerne snart ahve bedsked ikke for at presse på :( NNNNNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO |
| Svar #4 | Re: Er jeg den eneste ? |
| Boost 06-07-02 02:07 | Vi har stadig ikke fundet en nøjagtig dato for næste Connect, men vi regner med, at det bliver sidst i juli måned. <----- er jeg den eneste der står og undre mig over om der snart kommer en update til den der besked hva er der 3 uger eller noget til i fyre den af ? ville gerne snart ahve bedsked ikke for at presse på :( Problemet er jo som med så meget andet at det ikke arrangerer sig selv - og vi er jo ligeså dovne som så mange andre. Det er jo ikke det eneste i vores liv. |
| Svar #5 | Re: Er jeg den eneste ? |
| Gæst 06-07-02 12:31 | Så der bliver slet ikke noget sommer connect ? Ærgeligt =(( Kan vel altid glæde sig til Connect i efterårsferien så ? =) God ferie kogere =) |
| Svar #6 | Re: Er jeg den eneste ? |
| Boost 06-07-02 14:28 | Så der bliver slet ikke noget sommer connect ? Ærgeligt =(( Det er da ihvertfald planen. Det kunne godt være man lige skulle få brygget et eller sammen til en nyhed så alle kan se hvad der foregår. |
| Svar #7 | Re: Er jeg den eneste ? |
| neuroman 06-07-02 22:38 | Så der bliver slet ikke noget sommer connect ? Ærgeligt =(( TIS :D så har jeg jo INTET at lave hele ferien :( |
| Svar #8 | Re: Er jeg den eneste ? |
| Gæst 06-07-02 23:05 | Hva sker der !!!! altås først så skriver i at der komemr et connect så planlægger man og aflyser i hoved og røv også kommer derf kein aligevel ? hva fanden er meningen :( ikke fordi at jeg vil brokke mig synes bare det er lidt vel rigeligt u organiseret :( |
| Svar #9 | Re: Er jeg den eneste ? |
| Boost 07-07-02 00:26 | Hva sker der !!!! altås først så skriver i at der komemr et connect så planlægger man og aflyser i hoved og røv også kommer derf kein aligevel ? hva fanden er meningen :( ikke fordi at jeg vil brokke mig synes bare det er lidt vel rigeligt u organiseret :( Læg mærke til at der står "regner med" under der hvor der er skrevet noget om et party i sommerferien. Mht. uorganiseret - sådan er friviligt arbejde... om man så kan lide det eller ej. |
| Svar #10 | Re: Er jeg den eneste ? |
| TheGhost 11-07-02 14:29 | Så der bliver slet ikke noget sommer connect ? Ærgeligt =(( Hvad med tørrefolkene, de må vel også ha´ en god ferie? %\ |
| Svar #11 | Re: Er jeg den eneste ? |
| Gæst 15-07-02 12:18 | Så der bliver slet ikke noget sommer connect ? Ærgeligt =(( Jamen self. må de det !! My mistake kun at begrænse den bemærkning til "kogerne"... =P Må kogere, tørfolk og alle derimellem have en rigtig god ferie =)))))) |
| Forum hovede oversigt Forum oversigt Besvar besked | |