Send password
 Forum
 Ret profil
 Hitlist
 Besked system
 Opret profil
 Online Bruger

Næste Connect
Svar #0c#14
Gæst
08-06-02 14:54
som the ghost sagde så ville jge oxo gerne vide hvornår c#14 bliver (helt sikkert ) bare så hurtigt som muligt :) vi er jo noglæe der skal planlægge noget med ferie
Svar #1Re: c#14
TheGhost
08-06-02 18:50
som the ghost sagde så ville jge oxo gerne vide hvornår c#14 bliver (helt sikkert ) bare så hurtigt som muligt :) vi er jo noglæe der skal planlægge noget med ferie

hehe jeg HAR planlagt min ferie.....nu skal de bare sørge for, at C#14 kommer i uge 29-30-31 eller 32, og så lige C#15 i uge 42.
Håber på det bedste !!!(det plejer at passe fint)
Svar #2Re: c#14
Gæst
08-06-02 20:47
Jeg syntes at Compuclub skulle lave en afstemning om, hvor når det skal være
Svar #3Re: c#14
Boost
08-06-02 21:56

Det kunne man godt gøre, men hvis vi snakker i sommerferien, kan man ikke få lokaler til alle tider. Skolerne er f.eks. lukket indtil engang sidst i juli....
Svar #4Re: c#14
Gæst
09-06-02 15:59

Det kunne man godt gøre, men hvis vi snakker i sommerferien, kan man ikke få lokaler til alle tider. Skolerne er f.eks. lukket indtil engang sidst i juli....

SÅ kunne jo bare tage de uger i kan og der er plads i hallen og så kunne i lave en afstemning.
Svar #5Re: c#14
[TNG] Slash
14-06-02 09:31

SÅ kunne jo bare tage de uger i kan og der er plads i hallen og så kunne i lave en afstemning.

"Jeg syntes at Compuclub skulle lave en afstemning om, hvor når det skal være" GOD IDE
Svar #6Re: c#14
neuroman
07-07-02 17:14

"Jeg syntes at Compuclub skulle lave en afstemning om, hvor når det skal være" GOD IDE
IKKE god ide :D
 Forum hovede oversigt  Forum oversigt  Besvar besked