![]() | ||
![]() | ||
Næste Connect
| Svar #0 | Betaling |
| Gæst 22-05-02 11:40 | hej alle sammen, i søndags ville jeg have været ude til connect13, også selv om jeg kun kunne nå at være der i 17 timer, så jeg tænkte at det måtte være lidt billigere da jeg nu kun skulle være der i 17 timer. Men nej da jeg kom derud fandt jeg hurtigt ud af at det kostede 200 kr. uanset hvornår man kom, om man så kom 1 time før de lukkede. Jeg ville faktisk bare sige at jeg synes det er elendigt at de ikke sætte priserne lidt ned fra dag til dag. |
| Svar #1 | Re: Betaling |
| faetter 22-05-02 12:14 | Grunden til, at vi ikke havde flere priser, er ganske simpel. Da vi er ved at starte helt fra bunden igen, var det rent administrativt lettere kun at have en pris. Det er meget sandsynligt, at der ved næste connect kommer flere priser, men det må tiden vise. Faktisk var prisen reelt kun på 150,- kr., da de første 50,- kr. gik til medlemskontingent, dem slipper du jo for næste gang. 8) hej alle sammen, i søndags ville jeg have været ude til connect13, også selv om jeg kun kunne nå at være der i 17 timer, så jeg tænkte at det måtte være lidt billigere da jeg nu kun skulle være der i 17 timer. Men nej da jeg kom derud fandt jeg hurtigt ud af at det kostede 200 kr. uanset hvornår man kom, om man så kom 1 time før de lukkede. |
| Forum hovede oversigt Forum oversigt Besvar besked | |