![]() | ||
![]() | ||
Internet/software
| Svar #0 | hMMM PLZ HELP |
| Ole_Eskimo 20-05-02 20:50 | Jeg har en gammel computer på 350 mhz som har win2000, dens harddisk er delt i 3 drev (c Ntf(det der er understøtet i win200),d(fat32),e(fat32)) + f (cd-rom drev) SÅ kom der virus på også tænkte jeg ok så formatere jeg den da bare og så samtidig fjerner jeg partitionen ( spurgte inde på eksperten.dk og fik det svar at jeg skule vælge Fdisk også slet de 2 partitioner som skule slettes så det kunne blive et drev :( da jge havde slette disse 2 partitoner , sagde den at jeg skulle formatere ( vilket jo også var min plan for at komme af med min virus) Så smækker jeg en bootdisk til win98 i og formatere C: drevet ( der hvor win 2000 ligger) så genstatede jeg . også starter den op i win2000 dette undre mig og jeg går ind for at se om min herddisk er blevet en stor, de 2 (d,e) er væk men mit c drev er stadig kun 2 gb ( det skulle jo være 10) så jeg prøver at formarer igen ( gør det 3 gange) men den starter stadig win2000 .. mit d drev er blevet til Cd rom drev og andre drever der ikke ! Hvav skal jeg gøre for at formatere og få min harddisk op på 10gb .. vil også gerne have mit disk format til fat32/fat |
| Svar #1 | Re: hMMM PLZ HELP |
| Gæst 21-05-02 17:11 | Jeg har en gammel computer på 350 mhz som har win2000, dens harddisk er delt i 3 drev (c Ntf(det der er understøtet i win200),d(fat32),e(fat32)) + f (cd-rom drev) Du skal nok lige oprette en partion igen... boot med en bootdisk, kør fdisk -> opret primær partion, genstart, boot, format det nye tomme drev ( d og e lagt sammen ) |
| Svar #2 | Re: hMMM PLZ HELP |
| Ole_Eskimo 21-05-02 18:53 | |