Send password
 Forum
 Ret profil
 Hitlist
 Besked system
 Opret profil
 Online Bruger

Generelt
Svar #0vlx har været online på siden i 147198 sek lige nu
damp
23-04-02 16:30
jeg gad godt vide hvad vlx laver nogle gange, eller om han bare prøver at sætte en rekort. 147198 sek er omkring 40 timer, og efter som han kun har haft 40 klik, har han enten en monster langsom forbindelse el. en meget dårlig mus. hehe
Svar #1Re: vlx har været online på siden i 147198 sek lige nu
vlx
23-04-02 17:31
jeg gad godt vide hvad vlx laver nogle gange, eller om han bare prøver at sætte en rekort. 147198 sek er omkring 40 timer, og efter som han kun har haft 40 klik, har han enten en monster langsom forbindelse el. en meget dårlig mus. hehe

hehe sluker aldrig min maskine, var lige væk et par dage, så sekunderne har stået og tikket ind.
Svar #2Re: vlx har været online på siden i 147198 sek lige nu
damp
23-04-02 19:03

hehe sluker aldrig min maskine, var lige væk et par dage, så sekunderne har stået og tikket ind.

synes også det er iorden, du burde næsten lave en funktion der gemmer hvor lang tid man har været inde på siden, så man kan se hvem der bruger mest tid på siden det kunne blive en sjov lille ting.
 Forum hovede oversigt  Forum oversigt  Besvar besked